روابط عمومی اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی استان زنجان:

پیام تبریک مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان به مناسبت روز مهندس

۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۶:۱۰:۵۹
کد خبر: ۱۱۴۲۷۵۴
پیام تبریک مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان به مناسبت روز مهندس
محمد رضا یوسفی مدیرکل تعاون،کارو رفاه اجتماعی استان زنجان طی پیامی پنجم اسفندماه، زادروز خواجه نصیرالدین طوسی و روز ملی مهندس را به جامعه مهندسان تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ محمد رضا یوسفی مدیرکل تعاون،کارو رفاه اجتماعی استان زنجان طی پیامی پنجم اسفندماه، زادروز خواجه نصیرالدین طوسی و روز ملی مهندس را به جامعه مهندسان تبریک گفت.به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی استان زنجان متن این پیام به این شرح است

"پنجم اسفند ماه در تقویم کشورمان روز مهندس نامگذاری شده است. روزی که بی شک با قدرت خلاقیت، تفکر و تلاش مهندسان، رویاهای دیرین انسان ها تحقق یافته است.

شایستگی و توانمندی مهندسان ایرانی، امروز در جهان بر کسی پوشیده نیست و امیدواریم در این زمان که در گذر از یک پیچ سرنوشت ساز تاریخی قرار داریم، مهندسان توانمند ایرانی بتوانند رسالت خود را در سازندگی، عمران و آبادانی ایران اسلامی به نحو احسن به مرحله اجرا در آوردند.

وظیفه خود می دانم ، پنجم اسفند ، روز ملی مهندس را به کلیه مهندسین شاغل دراداره کل تعاون،کارو رفاه اجتماعی استان زنجان  و سایر مهندسین جامعه تبریک عرض نموده و امیدوارم در سایه همت عالی شاهد پیشرفت روز افزون کشور عزیزمان ایران اسلامی باشیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز