نماینده ولی فقیه در استان زنجان :

بانوان حوزه علمیه در زمینه تقویت تبلیغ دینی و فرهنگی می‌توانند موثر باشند

۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۴:۲۲:۵۸
کد خبر: ۱۱۴۳۹۸۶
بانوان حوزه علمیه در  زمینه  تقویت تبلیغ دینی و فرهنگی می‌توانند موثر باشند
آیت الله علی خاتمی: بیشترین تربیت خانواده مربوط به مادران است و باید در تربیت دینی و مذهبی و قرانی فرزندان خود بیشتر تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ آیت الله علی خاتمی صبح شنبه در دیدار با خواهران حوزه علمیه بر لزوم تقویت تبلیغ دینی و فرهنگی در استان تاکید کردو گفت: بانوان حوزه علمیه در این زمینه می‌توانند موثر باشند.

وی از مشارکت بسیار خوب و مطلوب خیرین در راه اندازی مرکز نور الزهرا زنجان قدر دانی کرد و ابراز داشت: انجام چنین کارهایی در استان تقویت شود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: حضور فعال بانوان در حوزه‌های دینی و فرهنگی در جامعه بسیار مهم است و در کاهش آسیب‌های اجتماعی بسیار موثر است.

خاتمی تاکید کرد: بانوان به عنوان مادر خانواده در حوزه‌های علمیه برکات بسیار زیادی را به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه مربی اصلی جامعه مادر است، ابراز داشت: بیشترین تربیت خانواده مربوط به مادران است و باید در تربیت دینی و مذهبی و قرانی فرزندان خود بیشتر تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان تصریح کرد: دامن و آغوش مادر برای تربیت فرزندان است و باید مادران در حوزه‌های علمیه بر این امر مهم تلاش کنند.

خاتمی با بیان اینکه حضور طلاب موجب اعتلای فرهنگی دینی جامعه می‌شود، گفت: بزرگترین موفقیت‌ها با توسل به قرآن محقق می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز