معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان:

توزیع روغن‌نباتی در فروشگاه‌های بزرگ بیشتر است

۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۳:۰۹:۲۶
کد خبر: ۱۱۴۵۲۳۳
توزیع روغن‌نباتی در فروشگاه‌های بزرگ بیشتر است
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: توزیع روغن در فروشگاه‌های بزرگ بیشتر است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ محمدرضا آبی‌پور شامگاه  در جلسه ستاد تنظیم بازار استان زنجان، اظهار کرد: تشدید نظارت‌ها از ۱۵ بهمن‌ماه با محوریت فرمانداران و چهار نفر از نمایندگان دستگاه‌های دخیل در امر نظارت، کمیته‌هایی در هر شهرستان تشکیل و شروع به فعالیت کرده است.

وی از پایان تشدید نظارت‌ها در ۱۵ فروردین‌ماه خبر داد و افزود: از ۱۵ بهمن‌ماه تاکنون ۱۳۹۷ مورد بازرسی انجام شده که ۳۷۴ مورد آن از واحدهای نانوایی، ۹۴۹ مورد از واحدهای توزیعی و ۲۸ مورد آن از انبار بوده که در مجموع منجر به تشکیل ۴۶ پرونده شده است.

این مسئول ادامه داد: تاکنون ۱۴۱ جلسه با ۷۲۵ مصوبه تشکیل شده که شهرستان ماه‌نشان با ۳۱ جلسه در صدر قرار دارد و پس از آن بیشترین جلسات در شهرستان ایجرود برگزار شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان در رابطه با توزیع روغن نیز تصریح کرد: روغن‌نباتی با جزییات کامل در همه فروشگاه‌ها در حال توزیع است و به دلیل نظارت بالایی که بر فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بزرگ انجام می‌شود، توزیع بیشتری وجود دارد. از مباشران خواسته شده اجازه ندهند تا کمبود روغن در بازار احساس شود.

آبی‌پور با تاکید بر نظارت بر کالاهایی که به آن ارز دولتی تخصیص داده می‌شود، خاطرنشان کرد: علاوه ‌بر این کالاها، ۲۵ قلم کالا تحت نظارت دولتی بوده و مابقی نظارت‌ها بر اساس قانون صنفی بر اساس شکایت مشتری مورد بررسی و نظارت قرار می‌گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز