رئیس سازمان جهاد کشاورزی:

۵۰ تن گوشت قرمز منجمد برای آخر سال به استان زنجان اختصاص یافته است

۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۳:۵۴:۳۳
کد خبر: ۱۱۴۵۸۷۶
۵۰ تن گوشت قرمز منجمد برای آخر سال به استان زنجان اختصاص یافته است
رئیس سازمان جهاد کشاورزی با بیان اینکه 170 تن ذخیره مرغ منجمد در استان داریم، افزود: در روزهای اخیر مصرف گوشت مرغ در استان از 46 تن به 56 تن رسیده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  رئیس سازمان جهاد کشاورزی با بیان اینکه 170 تن ذخیره مرغ منجمد در استان داریم، افزود: در روزهای اخیر مصرف گوشت مرغ در استان از 46 تن به 56 تن رسیده است.

جواد تاراسی ادامه داد: به صورت میانگین روزانه 172 تن مرغ زنده به کشتارگاه‌های استان برای کشتار ارسال می شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان قیمت مصوب گوشت مرغ گرم در استان را 20 هزار و 400 تومان اعلام کرد .

وی به جوجه‌ریزی‌های انجام شده در استان زنجان اشاره کرد و افزود: بهمن ماه یک میلیون و 760 هزار جوجه ریزی انجام شده و این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته 2 میلیون و 170 هزار قطعه جوجه‌ریزی انجام شده است .

تاراسی به تعرفه پایین تعیین‌شده برای اجاره انبار توسط سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کننده اشاره کرد و گفت: به دلیل این تعرفه پایین امکان اجاره انبار برای نهاده‌ها وجود ندارد.

وی اظهار کرد: با وجود انبار خالی در استان و دپو شدن سهمیه استان در انبارهای بندر، امکان حمل و انبار آن را در استان نداریم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه کنجاله باید در سوله و سویا در محیط انبار شود، گفت: در حال حاضر 40 هزار تن از سویای استان در بندر انباشته و درخواست‌های بسیاری برای تعجیل در حمل آن به استان داریم که پیگیریهای لازم از طریق این سازمان در حال انجام است.

 

نظر شما