مدیر کل فرهنگی هنری، اردو و فضاهای پرورشی در شورای برنامه ریزی فعالیت های فرهنگی و پرورشی اداره کل:

تربیت ما مبتنی بر اصول هنری و فرهنگی باشد

۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۲:۲۴:۲۰
کد خبر: ۱۱۴۶۹۶۰
تربیت ما مبتنی بر اصول هنری و فرهنگی باشد
علی رمضانی مدیر کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش گفت : دانش آموزان توسط دشمنان در معرض اطلاعات متعارض با ارزش های دینی و ملی هستند که با استفاده از ظرفیت تشکل های دانش آموزی، بسیج دانش آموزی ، اتحادیه دانش آموزان و غیره بایستی دانش آموزان را در مقابل این خطرات مصون کرد.

به گزارش خبرگزاری یرنا از استان زنجان؛ شورای برنامه ریزی فعالیت های فرهنگی و پرورشی اداره کل با حضور مدیر کل فرهنگی هنری، اردو و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش و مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان  برگزار شد .به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، علی رمضانی مدیر کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش گفت : دانش آموزان توسط دشمنان در معرض اطلاعات متعارض  با  ارزش های دینی و ملی هستند که با استفاده از ظرفیت تشکل های دانش آموزی، بسیج دانش آموزی ، اتحادیه دانش آموزان و غیره بایستی دانش آموزان را در مقابل این خطرات مصون کرد.

رمضانی ادامه داد : در این راستا بایستی به همه از جمله تشکل های دانش آموزی و عوامل اجرایی نقش تربیتی تعریف کنیم .

وی با اشاره به بهره مندی از ظرفیت دانش آموزان در مسائل تربیتی بیان داشت : با استفاده از ظرفیت دانش آموزان که با هوش و به روز هستند می توان سند تحول را در ساختار آموزش و پرورش پیاده سازی کنیم .

رمضانی در ادامه افزود : تا زمانی که دانش آموزان را باور نکنیم اتفاقی در روند تربیتی و آموزشی نخواهد افتاد .

مدیر کل فرهنگی هنری، اردو و فضاهای پرورشی اظهار داشت : نظام آموزشی باید به سمتی برود که مهارت های اجتماعی ، شغلی، زندگی و اخلاقی به دانش آموزان بیاموزد .

رمضانی با اشاره به دو مقوله فرهنگ و هنر تصریح کرد : ما فرهنگ و هنر را برای خودشان نمی خواهیم بلکه فرهنگ و هنر را برای تربیت می خواهیم  و می بایست تربیت ما مبتنی بر اصول هنری و فرهنگی باشد.

وی ادامه داد: مخاطب شناسی در این نگاه بسیار مهم است و می بایست بر اساس جذب حداکثری،  برنامه ریزی صورت گیرد .

شایان ذکر است در این مراسم از کتاب های اهدایی به استان به صورت نمادین در منطقه افشار و به صورت ویدئو کنفرانسی رونمایی شد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز