مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد ؛

پرداخت بیش از ۱۰۱ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی برای مددجویان زنجانی

۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۰:۳۸:۱۹
کد خبر: ۱۱۵۱۳۷۹
پرداخت بیش از ۱۰۱ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی برای 
مددجویان زنجانی
هدایت صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جلسه شورای مدیران این هفته با تبریک عید مبعث حضرت رسول اکرم (ص ) گفت : راهبرد اصلی کمیته امداد توانمندسازی وایجاد درآمد با ثبات برای خانواده های تحت حمایت بوده ودرسالهای اخیر رویکرد امداد به سمت ایجاد اشتغال برای مددجویان وتوانمندی این خانواده ها است .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ با ایجاد فرصت های شغلی جدید برای مددجویان کمیته امداد استان زنجان با اعتباری بیش از 101 میلیارد تومان تحقق 100 درصدی برنامه های اشتغال این نهاد در سال جهش تولید رقم خورد .

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد ،هدایت صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جلسه شورای مدیران این هفت با تبریک عید مبعث حضرت رسول اکرم (ص ) گفت : راهبرد اصلی کمیته امداد توانمندسازی وایجاد درآمد با ثبات برای خانواده های تحت حمایت بوده ودرسالهای اخیر رویکرد امداد به سمت ایجاد اشتغال برای مددجویان وتوانمندی این خانواده ها است .

وی با اشاره به اینکه در سال جهش تولید شاهد تحقق 100 درصدی برنامه های اشتغال کمیته امداد استان زنجان هستیم افزود : با سرمایه گذاری بیش از 101 میلیارد تومانی در حوزه اشتغال وخودکفایی از ابتدای سالجاری فرصت های شغلی خوبی به همراه کاریابی در قالب دو کلان پروژه هدایت شغلی وراهبری شغلی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد ایجاد شده است .وتا پیایان سالجاری ارتقاء هم خواهد یافت .

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان حرکت امداد را به سمت سازمان خلاق ونوآور بیان کرد وگفت : مدیریت سیستمی ومدیریت جامع نگر واستفاده از روشهای نوین والکترونیکی وخدمات غیر حضوری برای جامعه هدف این نهاد از اهداف امداد هوشمند وکارآمد می باشد .

صفری کمیته امداد را سرمایه اجتماعی نظام عنوان کرد وافزود : معتمدین وخیران به عنوان سرمایه های اجتماعی وشرکای استراتژیک کمیته امداد هستند که در همه برنامه های این نهاد مشارکت فعال دارند.

وی به عملکرد مراکز نیکوکاری فعال در استان اشاره کرد وافزود : هدف مراکز نیکوکاری خدمت رسانی فوری وبارویکرد مردمی به نیازمندان محله است . 

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین ملکی رئیس هیات عامل مرکز نیکوکاری شهید رجایی شهر خرم دره گزارشی از اقدامات و عملکرد این مرکز نیکوکاری ارائه داد .

در پایان این جلسه از رئیس هیات عامل مرکز نیکوکاری شهید رجایی خرم دره توسط مدیرکل کمیته امداد استان زنجان وهمکاران فعال در این حوزه با اهداء لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز