در چهارمین جلسه اضطراری ستاد مدیریت بحران استان زنجان:

استاندار زنجان: هلال احمر جایگاه مهمی در مدیریت حوادث دارد

۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۱:۰۲:۱۴
کد خبر: ۱۱۵۲۶۶۸
استاندار زنجان: هلال احمر جایگاه مهمی در مدیریت حوادث دارد
استاندار زنجان گفت: هر چند انتصاب مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با تاخیر انجام شد، اما یکی از فرزندان توانمند استان به این سمت انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح الله حقیقی  در چهارمین جلسه اضطراری ستاد مدیریت بحران استان زنجان افزود: عملکرد ستاد پیشگیری و مدیریت بحران رضایت بخش و مطلوب است که رتبه اول را در سطح کشور بدست آورد.

وی اظهارداشت: این مهم به واسطه حضور هماهنگ و هم افزایی مدیران استان زنجان در بحران های متفاوت است که این مهم جای خرسندی دارد که امید داریم این مسیر سال آینده با قدرت و قوت ادامه داشته باشد.

حقیقی تاکید کرد: از زمانی که در استان هستم در تلاش بوده ام فرزندان زنجان مدیریت را به دست بگیرند و در همه مسوولیت ها تعداد قابل توجهی از مدیران استان تغییر یافته و همه تلاشمان این بود که در صورت امکان اولویت با افراد بومی باشد.
وی خاطرنشان کرد: مدیرعامل هلال احمر استان نیز از مدیران بومی زنجان هستند.
استاندار زنجان از خدمات و تلاش های هلال احمر استان زنجان در خصوص مبارزه و پیشگیری از کرونا قدردانی کرد و گفت: انتظار داریم در زمینه تلاش  جدی تر و توسط هلال احمر تقویت شود.
حقیقی با قدردانی از همه دستگاه های خدمات رسان در مدیریت وقوع کولاک شامگاه جمعه در اتوبان زنجان به قزوین گفت: مدیرعامل هلال احمر استان، مدیرکل بحران و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان در این مسیرهای ارتباطی حضور داشتند.
حقیقی ادامه داد: قرنطینه روستائیان مبتلا به کرونا در شهرستان ماهنشان انگیزه را بیشتر کرد تا امکاناتی را فراهم کنیم که اسکان مسافران گرفتار در برف و کولاک بدون مشکل انجام شود.
وی تاکید کرد: تردد خودروهای گرفتار از جاده قدیم زنجان به قزوین با هدایت و مدیریت پلیس راه میسر شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز