روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه زنجان، :

کلیه جایگاه عرضه سوخت استان زنجان در ایام نوروز فعال هستند

۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۲:۱۱:۱۳
کد خبر: ۱۱۵۲۷۲۸
کلیه جایگاه عرضه سوخت استان زنجان در ایام نوروز فعال هستند
ارائه خدمات 24 ساعته به مراجعین جایگاه های عرضه فراورده های نفتی

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مدیر منطقه از فعالیت همه یکصد جایگاه عرضه سوخت استان در ایام نوروز خبر داد.

حمید حبیبی ضمن تأکید بر رعایت دستور العمل‌های بهداشتی در جایگاه‌ها گفت: تأمین سوخت مورد نیاز مجاری عرضه سوخت و مصرف‌کنندگان عمده و جزء در ایام تعطیلات نوروز از اولویت‌های شرکت بوده و کلیه یکصد جایگاه عرضه فراورده مایع و CNG شهری و جاده ای استان از آمادگی کامل برای عرضه سوخت و ارائه خدمات به مراجعین در ایام تعطیلات نوروزی برخوردار بوده و در مقابله و کنترل شیوع ویروس کرونا، هماهنگی‌های لازم با مالکان جایگاه ها برای رعایت هر چه بیشتر دستور العمل‌های بهداشتی در این ایام بعمل آمده است.

وی افزود: تهیه لیست کشیک منطقه، اعمال تمهیدات ذخیره‌سازی به موقع و مناسب انواع فرآورده‌های نفتی و به ‌روز رسانی سیستم‌های فروش از جمله اقدامات این شرکت در راستای سوخت‌رسانی در ایام تعطیلات برشمرد. همچنین روابط عمومی و بازرسی منطقه از طریق شماره تماس های 09627 و 33799701 آماده دریافت انتقادات، پیشنهادات و شکایات همشهریان عزیز و مسافرین گرامی استان بوده و راهنمایی های لازم را نیز ارائه می نمایند.

وی در پایان ضمن تقدیر از عملکرد تمامی کارکنان منطقه، نواحی و چرخه تأمین و توزیع سوخت و همکاری انجمن صنفی جایگاه داران استان در طول سال جاری به جهت سوخت‌رسانی به موقع، مطلوب و ایمن به مردم شریف استان آرزوی سلامتی و موفقیت در سال جدید نمودند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز