نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

ملت بزرگ ایران و زنجانی‌ها در کارهای خیر خوش درخشیدند

۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۴:۳۰:۵۰
کد خبر: ۱۱۵۳۴۴۷
ملت بزرگ ایران و زنجانی‌ها در کارهای خیر خوش درخشیدند
آیت الله علی خاتمی در حاشیه توزیع بسته‌های کمک معیشتی ستاد اجرایی فرمان امام(ره)،گفت: بیماری شوم کرونا یکی از عرصه‌های امتحان و آزمایش برای ملت بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: همدلی بسیار خوبی در استان زنجان برای کمک به نیازمندان وجود دارد و باید این کارهای خیر تقویت شود.

آیت الله علی خاتمی در حاشیه توزیع بسته‌های کمک معیشتی ستاد اجرایی فرمان امام(ره)،گفت: بیماری شوم کرونا یکی از عرصه‌های امتحان و آزمایش برای ملت بود.

وی اظهار کرد: ملت بزرگ ایران و زنجانی‌ها که در کارهای خیر خوش درخشیدند و به فرمان مقام معظم رهبری هم در کمک به نیازمندان لبیک گفتند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: در ارتباط به کمک به نیازمندان زنجانی‌ها عملکرد بسیار خوبی داشتند و باید از مردم استان تشکر کرد.

خاتمی تاکید کرد: میراث ارزشمند امام ستاد اجرایی امام راحل در توزیع کمک به نیازمندان و بسته‌های کمک معیشتی قدم‌های بسیار خوبی برداشتند و در تولید واکسن کرونا هم موفق عمل کردند.

وی افزود: گروه‌های جهادی و بسیج و سپاه در کمک به نیازمندان بسیار فعالیت خوبی داشتند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: استاندار زنجان در خصوص کمک به نیازمندان با نهاده‌های حمایتی همکاری خوبی داشتند و بسیار پای کار بودند و همدلی خوبی در استان وجود دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز