مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان زنجان طی گفتگویی ویژه با خبرنگار خبرگزاری برنا در زنجان اظهار داشت:

اقدامات اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در دولت یازدهم و دوازدهم مطلوب بود

۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۲۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۵۴۵۹۴
اقدامات اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در دولت یازدهم و دوازدهم مطلوب بود
مهندس علی خلیلی چچکی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان زنجان گفت : در بخش مجوزهای سازمان های مردم نهاد ۳۸۹ درصد افزایش داشتیم که یکی از برنامه‌های خوب پایگاه های اوقات فراغت استان است . اداره کل ورزش استان زنجان در طول این دولت برنامه‌های خوب و ارزنده ای را اجرا نموده است. بیش از ۱۰۰ مورد ما برگزاری داشته ایم. همچنین جوانانی که در برنامه‌های فرهنگی حضور داشته اند و ۱۷ هزار برنامه‌اجرا نموده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مهندس علی خلیلی چچکی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان زنجان طی گفتگویی به اقدامات این اداره طی حضور دولت یازدهم و دوازدهم پرداخت که خلاصه از آن در ادامه تقدیم می گردد؛

اقدامات اداره ورزش و جوانان در دولت های یازدهم و دوازدهم:

بسم الله الرحمن الرحیم. اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در دولت یازدهم و دوازدهم توانست به دستآورد های ارزشمندی دست یابد که به اختصار به بخش هایی از آنها اشاره می کنم:

توسعه ورزشکاران:

توسعه ورزشکاران سازمان یافته که با افزایش ۳۰ درصدی تعداد ورزشکاران، آمار بیمه‌ای ما را به 53946 نفر رسانده که اقدامی خوب در نوع خودش می باشد.

تجهیزخانه های ورزش روستایی:

یکی از اقدامات خوب وزارت ورزش و جوانان توسعه ورزش در مناطق روستایی هست که یک اقدام خوب و ارزنده بود که تعداد خانه‌های ورزش روستایی را توسعه داد و به تعداد ۱۶۹ خانه ورزشی تا به امروز در سطح استان تاسیس شده که امیدواریم این تعداد به بالای ۲۰۰ خانه ورزش روستایی برسد.

برگزاری همایش های همگانی:

از دیگر اقدامات انجام شده برگزاری همایش های همگانی است که ۲۶۰درصد ورزش های همگانی ما توسعه پیدا کرده که 3059 اصلاح برنامه در طول ایام اجرا شده است.

اعزام به مسابقات کشوری بین المللی آسیایی و جهانی:

 از دیگر اقدامات انجام شده اعزام به مسابقات کشوری بین المللی آسیایی و جهانی است که اعزام های ما 106 درصد افزایش پیدا کرده و 2۲۹۷ نفر به مسابقات اعزام شده اند.  

میزبانی مسابقات آسیایی و بین‌المللی:

ما میزبانی مسابقات آسیایی و بین‌المللی را داشتیم که در دولت یازدهم و دوازدهم 134 درصد افزایش داشتیم و تعداد ورزشکاران ما 2297نفر افزایش یافته است.

تعداد مدال های کسب شده استان زنجان در مسابقات کشوری و برون مرزی:

تعداد مدال های کسب شده استان زنجان در این ایام ۸ درصد افزایش داشته که به ۵۱۷۳ مدال رسیده است.

افزایش سرانه ورزشی:

از اقدامات دیگراداره کل افزایش سرانه ورزشی است که این رقم ۷۵صدم متر افزایش پیدا کرده و ۸ درصد نسبت به گذشته افزایش را نشون میدهد.

المپیاد استعدادهای ورزشی:

برگزاری دوره‌های آموزشی و تخصصی را داشتیم  که ۱۲۸ درصد آموزش های ما افزایش پیدا کرده.

المپیاد استعدادهای ورزشی:

 یکی دیگر از اقدامات خوب برگزاری المپیاد استعدادهای ورزشی که برای شناسایی استعدادهای برتر استان بود و ۱۳۳ درصد افزایش داشتیم. ما در ورزش استعدادیابی رو نشون میده تعداد اماکن بخش خصوصی و دولتی در این ایام به قابل توجه به رشد داشته که ۳۴ درصد داشته و ۸۷۰ چهار مکان ورزشی را در سطح استان داریم.

افزایش سرانه ورزشی:

یکی از اقدامات خوب اداره کل افزایش سرانه ورزشی ماه است که این رقم به ۷۵ صدم متر افزایش پیدا کرده که ۸ درصد نسبت به گذشته افزایش را نشون میدهد و برگزاری دوره‌های آموزشی و تخصصی است که ۱۲۸ درصد آموزش های ما افزایش پیدا .

در حوزه جوانان:

در حوزه جوانان مرکز مشاوره ازدواج جوانان در سطح استان ایجاد شده . برگزاری آموزش‌های ازدواج ، بعد از ازدواج و قبل از ازدواج بود که در طول دو سال اخیر اقدامات خوبی انجام گرفته.

در بخش  مجوزهای سازمان های مردم نهاد ۳۸۹ درصد افزایش داشتیم که یکی از برنامه‌های خوب پایگاه های اوقات فراغت استان است . اداره کل ورزش استان زنجان در طول این دولت برنامه‌های خوب و ارزنده ای را اجرا نموده است.  بیش از ۱۰۰ مورد ما برگزاری داشته ایم. همچنین جوانانی که در برنامه‌های فرهنگی حضور داشته اند و ۱۷ هزار برنامه‌اجرا نموده اند.

این خلاصه ای بود ازاقدامات اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در طول دولت یازدهم و دوازدهم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز