استاندار زنجان:

انسجام همگانی شرط لازم برای تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها است

۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۱۲:۲۷:۵۹
کد خبر: ۱۱۵۶۷۵۹
انسجام همگانی شرط لازم برای تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها است
استاندار زنجان ایجاد انسجام همگانی را شرط لازم برای رفع موانع و پشتیبانی از تولید عنوان کرد و گفت: پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها برای تولید لازم است، اما کافی نیست.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح الله حقیقی در خصوص شعار سال ۴۰۰  و نامگذاری آن، از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان " تولید، حمایت‌ها و مانع زدایی‌ها" افزود  امسال هم  همانند سال گذشته، از همان روزهای شروع سال، در راستای عملیاتی کردن شعار سال حرکت می‌کنیم، اما با  این تفاوت که اولویت‌های بیشتری را در این خصوص مد نظر قرار می‌دهیم.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه امسال باید کمیته‌هایی برای نظارت و رفع موانع، تشکیل دهیم، افزود: این کمیته‌ها باید در راستای نظارت و رفع موانع بخش‌های مختلف در دستگاه‌ها، ارگان‌ها و بخش‌های تولیدی و کشاورزی فعالیت کنند تا علاوه بر حمایت از تولید، موانع موجود هم رفع شود.

حقیقی اظهار داشت: اینکه صرفا فقط یک یا چند دستگاه، متولی انجام کار در جهت تحقق شعار سال باشند، نمی‌توان  به حصول نتیجه مطلوب امیدوار شد.

وی تصریح کرد: اگر سایر ارگانها و سازمان‌ها در خصوص تحقق بخشی شعار سال، احساس تکلیف نکنند، شاید آن انسجام لازم حاصل نشود.

حقیقی با تاکید بر اینکه همه باید در جهت تحقق شعار سال دست در دست هم دهند، افزود: دولت، مردم و بخش خصوصی، هر کدام باید نقش خود را انجام داده و مکمل هم شوند.

استاندار زنجان گفت: در این صورت است که می‌توانیم با انسجام لازم، هم پشتیبانی واقعی را داشته باشیم و هم موانع را رفع کنیم.

حقیقی همچنین به اقدام و نحوه عمل استان در خصوص تحقق بخشی شعار سال گذشته اشاره کرد و افزود: سال گذشته که رهبر معظم انقلاب آن را سال جهش تولید نامگذاری کردند، ما از همان روزهای آغازین سال (دوم فروردین) ستادی را تشکیل دادیم تا شعار سال را از همان ابتدا، عملیاتی کنیم.

وی با بیان اینکه، نتایج اقدامات ما در راستای عملیاتی کردن شعار سال ۹۹، آن هم در وضعیت و شرایط خاصی که سال گذشته داشت، واقعا قابل قبول و ملموس بود، افزود: اقدامات  انجام شده در این راستا، هم منجر به نتیجه شد و هم به سود مردم بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز