معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان:

۷۰۴ نفر در استان زنجان دواطلب انتخابات شوراهای اسلامی شهر شدند

۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۱۳:۲۰:۲۳
کد خبر: ۱۱۵۷۱۹۰
۷۰۴ نفر در استان زنجان دواطلب انتخابات شوراهای اسلامی شهر شدند
رییس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: با پایان یافتن موعد ثبت نام انتخابات شوراهای اسلامی شهر در این استان، شمار داوطلبان به ۷۰۴ نفر رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ خدابخش مرادی نافچی در جلسه شورای اسلاع رسانی استان افزود: ۴۷ درصد از داوطلبان به صورت الکترونیکی ثبت نام کردند.

وی با بیان اینکه مدرک تحصیلی ۸۸.۷ درصد ثبت نام کنندگان لیسانس و مقاطع بالاتر است، اظهار داشت: ۱۵ درصد از دواطلبان نیز سابقه عضویت در دوره های قبلی شوراها را دارند.

مرادی نافچی با بیان اینکه ثبت نام برای انتخابات شوراهای اسلامی روستاها نیز از ۱۶ تا ۲۲ فروردین ۱۴۰۰، انجام می شود، افزود: از افرادی که واجد توانمندی های لازم، بضاعت کاری، علمی و اجرایی و پایگاه اجتماعی هستند، درخواست می کنیم وارد عرصه انتخابات شوراها شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه رویکرد ستاد انتخابات استان رعایت دقیق قانون در همه مراحل است، گفت: مولفه های سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت در انتخابات مبنای عمل ستاد انتخابات استان است.

مرادی نافچی با بیان اینکه تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات مقوم نظام جمهوری اسلامی است، گفت: در این شرایط اصحاب رسانه باید ایجاد امید و نشاط در جامعه را در دستور خود داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود  شیوع کرونا  را مهمترین و اصلی ترین مساله استان و کشور دانست و گفت: رسانه ها باید این توجه و حساسیت را در جامعه ایجاد کنند که کرونا تمام نشده و اگر پروتکال های بهداشتی رعایت نشود، افراد زیادی درگیر این بیماری می شوند.

مرادی نافچی با بیان اینکه منع تردد شبانه با جدیت در استان اجرا می شود، افزود: این محدودیت ها در راستای تامین سلامت شهروندان است و انتظار این است مردم همکاری و همراهی لازم را داشته باشند.

مساله شناسی در رسانه ها برای شتاب بخشی به توسعه استان، اهمیت زیادی دارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات انجام گرفته در خصوص رسیدگی به امور رسانه ها در استان در سال جاری اشاره کرد و گفت: در حوزه آگهی ها به استناد قانون همه ادارات مکلف هستند آگهی های خود را  از طریق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  به روزنامه ها و نشریات ارائه دهند.

وی خاطر نشان کرد: انتظار ما از رسانه ها این است تا با مساله شناسی که از اهمیت زیادی برخوردار است در راستای توسعه استان بر روی دغدغه ها کار کنند و لازم است فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز با بررسی محتوای تولیدات رسانه ها، رسانه های فعال در این حوزه را معرفی کند.

مرادی نافچی در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات و فعالیت در حوزه تنظیم بازار استان اشاره کرد و گفت: مشکلی در تامین و توزیع کالاهای اساسی در استان وجود ندارد و در این زمینه نیازمند همراهی و همکاری بیشتر مردم هستیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز