در جلسه ستاد تنظیم بازار استان:

استاندار زنجان: تلاش ما باید در زندگی مردم احساس شود

۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۱۵:۲۷:۰۱
کد خبر: ۱۱۵۸۲۴۵
استاندار زنجان: تلاش ما باید در زندگی مردم احساس شود
استاندار زنجان گفت: سال گذشته علیرغم همه سختی‌ها با بسیج تمام امکانات از گردنه های سخت گذشتیم که همراهی مردم انصافا بی نظیر بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح اله حقیقی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان گفت: وضعیت استان به لحاظ ذخایر و موجودی انبارها و همچنین اقلام موجود در بازار مطلوب است و تلاش می کنیم بازار را کنترل کرده و مانع از سو استفاده برخی افراد سودجو شویم.
وی با اشاره به برخی اقدامات صورت گرفته در استان برای تنظیم بازار گفت: رسانه ها نقش بسیار مهمی در تبیین این اقدامات و همچنین ایجاد آرامش در جامعه دارند که اغلب رسانه های استان این مهم را انجام دادند.
استاندار زنجان بر ضرورت حضور میدانی مدیران برای کنترل بازار و قیمت‌ها و نظارت جدی بر نحوه توزیع اقلام اساسی تاکید کرد و افزود: مصوبات ستاد تنظیم بازار باید در همه استان‌ها یکسان اجرا شود و در برخی مواقع بخاطر اجرا نشدن همسان این مصوبات، مسائلی ایجاد شد.
مقام عالی استان به موضوع توزیع گوشت گرم مرغ در استان اشاره کرد و گفت: ۷ فروردین سال قبل ۵۵ تن مرغ توزیع شد، این درحالیست که ۷ فروردین امسال ۱۲۵ تن مرغ در بازار توزیع شد و این بیانگرآن است که کمبود در تولید نداریم ولی باید نظارت‌ها بر توزیع و فروش، دقیق و جدی باشد.
استاندار زنجان با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان از مسئولان تنظیم بازار استان خواست اقلام مورد نیاز مردم را تامین کرده و برای کنترل آن اقدام لازم را انجام دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز