رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان:

سال گذشته بیش از ۴۰۰ واحد صنفی و خدماتی متخلف پلمب شد

۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۵:۱۲:۱۱
کد خبر: ۱۱۶۰۴۱۱
سال گذشته بیش از ۴۰۰ واحد صنفی و خدماتی متخلف پلمب شد
فغفوری گفت: واحدهای متخلف در استان به علت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، گرانی‌های مکرر و کم فروشی پلمب شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ ناصر فغفوری با بیان اینکه طی سال گذشته ۳۶ هزار و ۵۰۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و خدماتی استان زنجان انجام گرفت، اظهار کرد: در این راستا دو هزار و ۱۲۵ پرونده تخلف صنفی و خدماتی تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

وی ارزش ریالی این تعداد پرونده تخلف را بیش از ۸۹۲ میلیارد ریال اعلام کرد و ابراز داشت: در این راستا طی سال گذشته بیش از ۴۰۰ واحد صنفی و خدماتی متخلف پلمب شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان گفت: در این شرایط کرونایی مردم نباید دغدغه گرانی داشته باشند و در این میان تمام اصناف و فروشگاه‌ها زیر ذره بین بازرسان هستند و در صورت مشاهده تخلف به‌صورت ویژه رسیدگی می‌شود.

فغفوری با بیان اینکه بازرسی از بازار ستان زنجان افزایش یافته است، گفت: ۱۲۰ بازرس فعالیت دارند و با همکاری دستگاه‌های اجرایی تعداد تیم‌های بازرسی در استان چند برابر شده است.

وی ابراز داشت: دریافت و رسیدگی به موقع به گزارش‌ها و شکایت‌های مردمی از طریق تلفن ۱۲۴، ستادهای خبری و برخورد با احتکار و قاچاق کالا توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با جدیت رسیدگی می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت زنجان با بیان اینکه اداره بازرسی و نظارت صنعت و معدن و تجارت استان بازرسی‌های مستمری از اصناف انجام می‌دهد، تصریح کرد: شکایت مردم از واحدهای صنفی به سه صورت تلفنی، کتبی و حضوری است و امروز هم در این شرایط نگران کننده کرونا واحدهای صنفی و خدماتی که بهداشت فردی و اجتماعی را رعایت نمی‌کنند پلمب می‌شوند.

فغفوری گفت: واحدهای متخلف در استان به علت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، گرانی‌های مکرر و کم فروشی پلمب شدند.

 

نظر شما