مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان اعلام کرد:

نزدیک به ۱۰۶ هزار و ۴۳۰ خانوار روستایی در زنجان از گاز طبیعی استفاده می کنند

۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۴:۰۷:۲۹
کد خبر: ۱۱۶۱۵۵۲
نزدیک به ۱۰۶ هزار و ۴۳۰ خانوار روستایی در زنجان از گاز طبیعی استفاده می کنند
مهندس احمدلو اذعان داشت: با پیروی از منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) خدمات رسانی پایدار و توسعه شبکه گازرسانی در استان زنجان به منظور محرومیت زدایی؛ همواره سرلوحه تمامی برنامه های شرکت گاز زنجان قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان اعلام کرد: هم‌اکنون 106 هزار و 429 خانوار گاز طبیعی در زنجان از نعمت گاز بهره مند هستند.

موسی احمدلو گفت: با توجه به نهضت گازرسانی در استان؛ 4/88 درصد خانوارهای روستایی استان زنجان به شبکه گاز کشور متصل است.

وی با اشاره به اینکه تعداد روستاهای دارای سکنه استان 911 روستا است که گرمای امیدبخش گاز در 602 روستای منطقه سردسیر زنجان جریان دارد؛ افزود: با انجام عملیات گازرسانی در 48 روستای دیگر و تلاش برای بهره مندی 4 هزار و 323 خانوار؛ شاهد بهرمندی 4 درصد خانوارهای در حال گازرسانی هستیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان اعلام کرد: همچنین 84 روستای دیگر در دست طراحی است تا اقدامات لازم برای بهره مندی 3 هزار و 601 خانوار روستایی با 3 درصد بهره مندی انجام گیرد.

مهندس احمدلو اذعان داشت: با پیروی از منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) خدمات رسانی پایدار و توسعه شبکه گازرسانی در استان زنجان به منظور محرومیت زدایی؛ همواره سرلوحه تمامی برنامه های شرکت گاز زنجان قرار دارد.

وی تصریح داشت: در حال حاضر مسئولیت بیشتری در قبال پایداری گاز و ارائه هر چه بهتر خدمات گازرسانی برای مردم شریف استان داریم و تلاش می کنیم تا انرژی پاک گاز که بطور گسترده در بخش های خانگی، تجاری و صنعتی استفاده می شود، به بهترین شکل ممکن و بهینه ترین نوع مصرف باشد، تا محیطی پاک و سالم داشته باشیم.

 

نظر شما