رئیس علوم پزشکی استان زنجان:

بیش از سه هزار و ۵۰۰ زنجانی در قالب طرح فاز سه بالینی واکسن کوبایی واکسینه خواهند شد

۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۵:۰۳:۳۷
کد خبر: ۱۱۶۸۵۹۹
بیش از سه هزار و ۵۰۰ زنجانی در قالب طرح فاز سه بالینی واکسن کوبایی واکسینه خواهند شد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: پس از اعمال محدودیت‌های کرونا در موج چهارم بیماری کرونا در استان هنوز تاثیر اعمال این محدودیت‌ها بر روند این بیماری نمایان نشده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  پرویز قزلباش ظهر سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران گفت: استان زنجان در خصوص بیماری کرونا وضعیت خوبی ندارد.

وی با بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان به ۷۵ درصد رسیده است، اظهار کرد: تنها راه قطع این بیماری رعایت بهداشت فردی و اجتماعی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: پس از اعمال محدودیت‌های کرونا در موج چهارم بیماری کرونا در استان هنوز تاثیر اعمال این محدودیت‌ها بر روند این بیماری نمایان نشده است.

قزلباش به تزریق واکسن کوبایی اشاره کرد و ابراز داشت: این واکسن در راه گذراندن مراحل آزمایش بوده و آخرین مرحله فاز سه بالینی است که در هفت استان به داوطلبان تزریق شود.

وی ابراز داشت: بیش از سه هزار و ۵۰۰ زنجانی در قالب طرح فاز سه بالینی واکسن کوبایی واکسینه خواهند شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان تصریح کرد: تا اواخر این هفته یا اوایل هفته آتی واکسیناسیون در کشور آغاز شود.

قزلباش گفت: اولویت اول واکسیناسیون، کادر بهداشت و درمان دولتی و غیردولتی، فوریت‌ها، آزمایشگاه‌ها، رادیو لوژی‌ها، بیماران خاص، دانشجویان بالینی، جانبازان بالای ۵۰ درصد، سالمندانی که در مراکز نگهداری هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز