معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان:

انتخابات، فرصت جدی برای قوام و بالندگی ایران اسلامی است

۱۴۰۰/۰۲/۰۶ - ۱۳:۵۳:۳۶
کد خبر: ۱۱۷۰۸۰۰
انتخابات، فرصت جدی برای قوام و بالندگی ایران اسلامی است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: انتخابات را یک فرصت جدی برای قوام، بقا، توسعه، رشد و بالندگی ایران اسلامی دانسته و از همه مردم عزیز و شریف استان، دعوت می‌کنیم تا در انتخابات 28 خرداد شرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در استان زنجان؛ خدابخش مرادی نافچی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در اول فروردین‌ماه اظهار داشت: همانطور که ایشان تبیین فرموده و به عنوان یک راهبرد ترسیم کردند، مشارکت در انتخابات، یک وظیفه ملی، دینی و اجتماعی است.

وی افزود: مشارکت در انتخابات می‌تواند هم در انسجام درونی، وحدت، پایداری، توسعه، پیشرفت، قوام و بقای ایران اسلامی و هم در مقابل تمام سیاست‌ها و ترفندهای دشمن برای ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه، موثر باشد.

مرادی خاطرنشان کرد: ستاد انتخابات استان به عنوان مجری، شعار محوری رعایت اصل بی‌طرفی و عمل به قانون با 4 رویکرد سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت را در پیش گرفته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه بر همین اساس، تمام ساز و کارهای لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه در استان پیش‌بینی شده است، خاطرنشان کرد: تمام مراحل طبق برنامه زمانبندی، انجام شده تا در روز آخر با حضور عالمانه و پرشور مردم استان زنجان مثل ادوار گذشته، شاهد حضور مردم در روز 28 خردادماه در پای صندوق‌های رای باشیم.

وی با اشاره به شرایط کرونایی اظهار داشت: ستاد انتخابات کشور و استان، تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در شرایط کرونایی را پیش بینی کرده است.

مرادی با بیان اینکه از جمله این تدابیر می‌توان به افزایش تعداد شعب اخذ رای اشاره کرد، افزود: اپلیکیشنی پیش‌بینی شده که شهروندان بتوانند با نصب آن در تلفن‌های همراه خود در روز انتخابات، نزدیکترین و خلوت‌ترین شعبه اخذا رای را شناسایی و به آن مراجعه کنند.

معاون استاندار زنجان ادامه داد: استفاده از استامپ در گذشته، ضروری بود که برای انتخابات آتی حذف شده و تمام تجهیزات و امکانات بهداشتی مورد نیاز برای عوامل اجرایی درون شعبه و همچنین ضرورت‌های بهداشتی که شهروندان برای اخذ آرا به شعبه مراجعه می‌کنند از جمله رعایت فاصله اجتماعی، عدم تجمع و تراکم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی جهت حفظ سلامتی شهروندان و عوامل اجرایی در دستور کار قرار دارد.

 

نظر شما