رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان:

سهم ۳ درصدی استان زنجان از سرمایه گذاری صنعتی در کشور

۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۰:۲۸:۳۹
کد خبر: ۱۱۷۱۷۱۶
سهم ۳ درصدی استان زنجان از سرمایه گذاری صنعتی در کشور
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان اعلام کرد: سهم استان زنجان در سرمایه گذاری واحدهای صنعتی به بهره برداری رسیده 3 درصد می باشد که این میزان حاکی از افزایش سهم استان در سرمایه گذاری های صنعتی کشور است.

به گزارش خبرگزاری برنا دراستان زنجان؛ مهندس ناصر فغفوری اظهار داشت: میزان سرمایه گذاری پروانه های بهره برداری صادره تاکنون در استان بالغ بر 125 هزار میلیارد ریال می باشد که این میزان در سطح کشور بالغ بر 4 میلیون و 749 میلیارد ریال بوده است.
وی با اشاره به افزایش سهم استان از میزان سرمایه گذاری صنعتی کشور یادآور شد: تا پایان سال 98 ، سهم استان از میزان سرمایه گذاری پروانه های بهره برداری صادره 2 درصد بوده است که این امر حاکی از افزایش سهم استان در سرمایه گذاری های صنعتی کشور می باشد.
این مقام مسئول عنوان کرد: تاکنون یکهزار و 266 پروانه بهره برداری در استان زنجان صادر شده است که زمینه اشتغالزایی 45 هزار و 709 نفر را در واحدهای صنعتی استان فراهم نموده است.
به گفته رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت سهم استان در صدور پروانه های بهره برداری و اشتغالزایی واحدهای صنعتی استان در کشور 2 درصد می باشد.
فغفوری در ادامه از سهم 4 درصدی استان در صدور جواز های تاسیس صادره خبر داد و تصریح کرد: تاکنون 3 هزار و 105 مورد جواز تاسیس و طرح توسعه در استان صادر شده است که این میزان 4 درصد از جواز های تاسیس صادره کشور را به خود اختصاص می دهد.
وی افزود: سرمایه گذاری پیش بینی شده برای این طرح ها بالغ بر 616 هزار میلیارد ریال می باشد که پیش بینی می گردد زمینه اشتغالزایی 100 هزار نفر را در استان فراهم نماید.
این مقام مسئول خاطر نشان ساخت: استان زنجان در رتبه دهم نسبت به سایر استان ها در صدور جواز تاسیس و طرح توسعه قرار دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز