مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

اجرای پویش ایران مهربان با همکاری کمیته امداد و سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان سرعت می گیرد

۱۴۰۰/۰۲/۰۹ - ۱۶:۵۰:۳۹
کد خبر: ۱۱۷۲۳۴۶
اجرای پویش ایران مهربان با همکاری کمیته امداد و سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان سرعت می گیرد
هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، گفت: بسیج و کمیته امداد مولود انقلاب بوده و امروز کارکردهای این دو نهاد در بخش های مختلف موجب شیرین تر شدن ذائقه دهک های پایین درآمدی جامعه از نظام ولایی می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا دراستان زنجان؛ اجرای پویش ایران مهربان با هدف جذب حامیان جدید برای حمایت مادی و معنوی از فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت با همکاری کمیته امداد و بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان سرعت می گیرد.

هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، در نشست مشترک کشوری مدیران این نهاد با مسئولین بسیج سازندگی که به صورت وبینار در محل سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان برگزار شد، با اشاره به کارکردهای موثر دو نهاد انقلابی سپاه و کمیته امداد در حوزه محرومیت زدایی، گفت: بسیج و کمیته امداد مولود انقلاب بوده و  امروز کارکردهای این دو نهاد در بخش های مختلف موجب شیرین تر شدن ذائقه دهک های پایین درآمدی جامعه از نظام ولایی می شود.

وی با اشاره به هم افزایی دو نهاد انقلابی در اجرای برنامه های مشترک در حوزه محرومیت زدایی، افزود: همکاری و هم افزایی کمیته امداد و سپاه به عنوان دو نهاد زیر مجموعه بیت ولایت موجب ارتقاء کارکردهای نظام در حوزه محرومیت زدایی شده و اثربخشی خدمات دو نهاد در بخش های مختلف را ارتقاء می دهد.

صفری در ادامه با اشاره به تفاهمات انجام شده در خصوص اجرای پویش مردمی ایران مهربان به منظور جذب حامیان جدید برای فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت این نهاد، تصریح کرد: اجرای پویش ایران مهربان با هدف جذب حامیان جدید برای حمایت مادی و معنوی از فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت با همکاری کمیته امداد و بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان سرعت می گیرد.

وی همچنین اضافه کرد: با برنامه ریزی و هماهنگی انجام شده بین کمیته امداد و بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج) هدف گذاری شده است تا پایان ماه مبارک رمضان زمینه حمایت مادی و معنوی خیران عزیز زنجانی از تمامی فرزندان ایتام تحت حمایت این نهاد در قالب این پویش مردمی خیرخواهانه فراهم شده و هیچ فرزند یتیم تحت حمایت بدون حامی در استان زنجان وجود نداشته باشد.

صفری در ادامه با اشاره به اینکه مردمان نیک اندیش استان زنجان در سایۀ دلدادگی به ولایت و انقلاب و انس و الفت دیرینه با مکتب حسین، علوی و فاطمی در حوزه دستگیری از نیازمندان همواره در کارهای خیرخواهانه پیش قدم و پیش رو هستند، یادآور شد: با همین نگاه و حضور و مشارکت کم نظیر خیران و حامیان نیک اندیش زنجانی میانگین سرانه ماهیانه فرزندان ایتام از محل کمک حامیان به بیش از 960هزار تومان و میانگین سرانه ماهیانه فرزندان عزیز محسنین به بیش از 310هزار تومان افزایش یافته و استان زنجان از این حیث در رتبه های برتر کشوری در بین سایر استانها قرار گرفته است.انتهای پیام 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز