بر اساس نتایج ارزیابی گروه های بازرسی:

کمیته امداد استان زنجان رتبه دوم استانی را در حوزه عفاف و حجاب کسب کرد

۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۳:۲۹:۴۴
کد خبر: ۱۱۷۴۰۶۷
کمیته امداد استان زنجان رتبه دوم استانی را در حوزه عفاف و حجاب کسب کرد
کمیته امداد استان زنجان رتبه دوم استانی را در بین سایر دستگاههای اجرایی استان در حوزه گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در بین جامعه هدف و کارکنان این نهاد کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرگزاری برنا در استان زنجان؛  بر اساس نتایج ارزیابی گروه های بازرسی، کمیته امداد استان زنجان رتبه دوم استانی را در بین سایر دستگاههای اجرایی استان در حوزه گسترش فرهنگ عفاف و حجاب کسب کرد. به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل کمیته امداد استان زنجان، بر اساس نتایج ارزیابی گروه های بازرسی کمیته امداد استان زنجان رتبه دوم استانی را در بین سایر دستگاههای اجرایی استان در حوزه گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در بین جامعه هدف و کارکنان این نهاد کسب کرد.

بر همین اساس با اهدای تقدیرنامه ای از سوی فتح الله حقیقی، استاندار زنجان  از تلاش ها و اقدامات مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در اجرای مناسب مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی و اجرای شایسته برنامه های گسترش عفاف و حجاب تشکر و قدردانی به عمل آمد.

در متن این تقدیرنامه آمده است:

جناب آقای هدایت صفری

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان

بی تردید اهتمام مجدانه آن دستگاه در اجرای مصوبۀ جلسۀ شماره 413 مورخ 14/11/1376 شورای عالی انقلاب فرهنگی با عنوان " اصول، مبانی و روش های اجرایی گسترش فرهنگ عفاف و حجاب" و مصوبۀ جلسه شماره 566 مورخ 04/05/1384 آن شورا با عنوان " راهبردهای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب"، همچنین مصوبه جلسه شماره 820 شورای عالی انقلاب فرهنگی با عنوان " مجموعه تکمیلی اقدامات اجرایی گسترش فرهنگ عفاف و حجاب، ابلاغیه ریاست محترم جمهور به شماره 10828/98/د ش مورخ 20/07/1398 قابل تقدیر است.

با عنایت به اینکه آن دستگاه در راستای تحقق اهداف و پیشبرد برنامه های دولت تدبیر و امید در سال 1398 نقش ارزنده ای ایفا نموده و بر اساس نتایج ارزیابی گروه بازرسی، حائز رتبه دوم در حوزه گسترش فرهنگ عفاف و حجاب استان در ستگاههای اجرایی برون سازمانی شناخته شده اید، بدینوسیله از زحمات جنابعالی و مجموعه کارکنان محترم آن دستگاه در اجرای شایسته برنامه های گسترش فرهنگ عفاف و حجاب تقدیر و تشکر نموده و از درگاه حی سبحان سلامتی، بهروزی و توفیق برای شما در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسئلت می نمایم.

حقیقی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز