اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان اعلام نمود:

بازدید مدیر کل آموزش و پرورش استان از روند برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز استان زنجان

۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۳:۱۹:۵۴
کد خبر: ۱۱۷۹۷۱۵
بازدید مدیر کل آموزش و پرورش استان از روند برگزاری  مسابقات قرآن، عترت و نماز استان زنجان
مظفری در این بازدید ضمن تقدیر از تمامی عوامل برگزار کننده مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز ، بر اهمیت مسابقات قرآنی و حضور افراد متخصص در این حوزه تاکید کرد و گفت : امسال نیز این مسابقات به صورت مجازی و در سطح بسیار عالی در استان در حال برگزاری می باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرگزاری برنا در استان زنجان؛مدیر کل آموزش و پرورش استان  از روند برگزاری  مسابقات قرآن، عترت و نماز استان زنجان بازدید کرد .  به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، حسن مظفریمدیر کل آموزش و پرورش استان   از روند برگزاری  مسابقات قرآن، عترت و نماز استان زنجان  بازدید کرد و  از نزدیک در جریان نحوه اجرا و داوری این مسابقات قرار گرفت .

مظفری در این بازدید ضمن تقدیر از تمامی عوامل برگزار کننده  مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز  ، بر اهمیت مسابقات قرآنی و حضور افراد متخصص در این حوزه تاکید کرد و گفت : امسال نیز این مسابقات به صورت مجازی و در سطح بسیار عالی در استان در حال برگزاری می باشد.

شایان ذکر است ، سی و نهمین دوره مسابقات قرآن ، عترت و نماز در مرحله استانی و با توجه به زیست بوم جدید و در شرایط کرونایی به صورت مجازی از 21 اردیبهشت ماه کار خود را آغاز نموده است .

 

نظر شما