در نشست فرهنگی با ائمه جمعه استان بیان شد:

استاندار زنجان: ساخت سریال شهید شهریاری ادای دین به مقام آن شهید است

۱۴۰۰/۰۲/۳۰ - ۱۳:۱۲:۲۳
کد خبر: ۱۱۸۱۵۴۹
استاندار زنجان: ساخت سریال شهید شهریاری ادای دین به مقام آن شهید است
استاندار زنجان گفت: دبیرخانه کنگره ۳۵۳۵ شهید استان با قوت فعال است و مستندات شهدا در حال جمع آوری است.

به گزارش خبرگزاری خبرگزاری برنا در استان زنجان؛  فتح‌اله حقیقی در نشست فرهنگی با ائمه جمعه استان گفت: برای ادای احترام به مقام شامخ شهدا از سال گذشته برگزاری کنگره شهدای استان با جدیت در حال پیگیری است و ساخت سریال شهید شهریاری در همین راستا طی ۳۰ قسمت ۴۰ دقیقه ای ساخته و آماده پخش شده است.

وی افزود: ساخت این سریال از هشت ماه قبل با زحمات مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان آغاز شد و قرار است بزودی از شبکه دو سیما پخش شود، که این اقدامی در راستای تبیین ارزش والای شهدا و شهید شهریاری است.

استاندار زنجان با تشریح فعالیت‌های صورت گرفته در سال گذشته گفت: با نقشه راهی که برای استان ترسیم کردیم در دهه فجر طرحهای بزرگ اقتصادی به ارزش۱۰ هزار میلیارد تومان به بهره برداری رسید که عمده آنها در حضور رییس جمهور از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

مقام عالی استان با بیان اینکه در سال قبل، ویروس کرونا فعالیت‌های اقتصادی را تحت تاثیر قرار داد و صادرات از طریق مرز ترکیه سه ماه به تعویق افتاد، افزود: در پایان سال با مدیریت خوب گمرک، صادرات استان بیش از ۲۷۰ میلیون دلار شد که ۲۳ درصد در مقایسه با سال ۹۸ افزایش داشت.

او با اشاره به اینکه حجم سرمایه‌گذاری صنعتی از ۱۱۰۰ میلیارد تومان به ۸۵۰۰ میلیارد تومان رسید خاطرنشان کرد: سال گذشته ۴۴ واحد تولیدی با مقیاس‌های مختلف که سال‌ها تعطیل و یا راکد بودند به چرخه بازگشت و امسال هم ۴ واحد دیگر فعالیت خود را از نو آغاز خواهد کرد.

حقیقی در جمع ائمه جمعه استان از افتتاح ۱۴ واحد تولیدی در سال جدید خبر داد و افزود: ۷ واحد تا پایان تیرماه و ۷ واحد دیگر نیز تا پایان سال با حجم سرمایه گذاری ۷۵۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.

نماینده عالی دولت در استان، اقدامات ائمه جمعه در کنترل و پیشگیری از کرونا را ستودنی دانست و گفت: در اجرای طرح مواسات و همدلی، ائمه جمعه نقش پررنگ و حضور میدانی موثری داشتند و در مجموع با تلاش همه اعضای ستاد مقابله با کرونا ویروس، استان زنجان از استا‌ن‌های نمونه در پیشگیری و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است.

استاندار زنجان به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: ما باید مقوم های وحدت را ارتقا دهیم و با هماهنگی که بین هیات نظارت بر انتخابات و هیات اجرایی وجود دارد شرایط را برای حضور حداکثری مردم در روز ۲۸ خرداد فراهم کنیم تا با خیالی آسوده در رای گیری شرکت کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز