معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان:

طرح المان غواصان دریا دل زنجانی در مراحل نهایی قرار دارد

۱۴۰۰/۰۳/۰۱ - ۱۴:۲۱:۲۵
کد خبر: ۱۱۸۲۲۹۰
طرح المان غواصان دریا دل زنجانی در مراحل نهایی قرار دارد
معاون امور عمرانی استاندار زنجان گفت: طرح المان غواصان دریا دل زنجانی به مناسبت برگزاری کنگره 3535 شهید استان زنجان، در مراحل نهایی قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرگزاری برنا در استان زنجان؛ مهرداد سلطانی امروزاظهار داشت: با توجه به برگزاری کنگره 3535 شهید استان زنجان، جلسات مختلفی در قالب کمیته المان‌ها و یادمان‌ها برگزار شده است.

وی از پیش‌بینی چندین برنامه شاخص برای برگزاری کنگره 3535 شهید استان زنجان خبرداد و گفت: فضا سازی شهری برای زمان برگزاری کنگره انجام می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: برنامه‌های کمیته المان‌ها و یادمان‌ها در قالب اقدامات کوتاه و بلند انجام می‌شود تا  یادمان‌های ماندگاری به عنوان نمادی از شهدای استان و فرهنگ ایثار و شهادت و یادگار کنگره طراحی و نصب شود.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان یادآور شد: با شهرداری‌های استان جلساتی برگزار و از یک سال پیش تجارب شهرهای مختلف کشور و سایر کشورها در خصوص برگزاری کنگره شهدا برای فضا سازی مطلوب در حوزه ایثار و شهادت احصا شده است.

سلطانی بیان داشت: تلاش می‌شود کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان مبتنی بر آخرین تجارب برگزاری کنگره شهدا برگزار شده و آزمون و خط نباشد.

وی با بیان اینکه در طراحی المان‌ها و یادمان‌ها و فضا سازی از خلاقیت‌های هنری هنرمندان استان استفاده می‌شود، ادامه داد: باید فضا سازی و المان سازی موجب زیبا سازی شهر شده و پیام معنوی کنگره را منتقل کند.

این مسئول بیان داشت: طراحی المان‌های ماندگار غواصان دریا دل به صورت مسابقه انجام می‌شود که در حال حاضر در مرحله نهایی قرار دارد.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان با اشاره به انتخاب محل مناسب برای نصب المان غواصان دریا دل زنجانی، تصریح کرد:  تا زمانی طراحی نهایی، مکان نصب نیز انتخاب می‌شود

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز