در این مراسم که به مناسبت ایام سالروز فتح خرمشهر

یادواره شهدای (آبروی محله) در شهرستان خرمدره برگزار شد

۱۴۰۰/۰۳/۰۲ - ۱۴:۲۳:۵۷
کد خبر: ۱۱۸۲۸۴۳
یادواره شهدای (آبروی محله) در شهرستان خرمدره برگزار شد
در راستای برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان، یادواره شهدای (آبروی محله) در شهرستان خرمدره با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرگزاری برنا در استان زنجان؛  در این مراسم که به مناسبت ایام سالروز فتح خرمشهر قهرمان در محله خیابان مسجد امیرالمومنین(ع) شهر خرمدره برگزار شد، سرهنگ امیرخانی فرمانده سپاه پاسداران ناحیه، کلانتری سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان، جمعی از مسئولان، خانواده‌های معزز شهدای این شهرستان و اهالی محل حضور داشتند.
فرمانده سپاه پاسداران ناحیه خرمدره در این مراسم مطالبی در خصوص برگزاری کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان، مسائل فلسطین و جنگ ۱۲روزه اخیر آن با رژیم منحوس اسرائیل و انتخابات پیش رو بیان کرد.
وی با بیان به اینکه همه ما در خصوص شهید و شهادت مسئولیت داریم، به جمله ارزنده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، اشاره کرد.
سرهنگ امیرخانی شهید را متعلق به تمام جامعه دانست و تاکید کرد: شهدا صرفا به خانواده‌شان اختصاص ندارند و جامعه در خصوص خون این عزیزان مسئول هستند.
وی در ادامه به پیروزی شیرین فلسطین مظلوم اشاره کرد و گفت : وقتی ما یاریگر دین خدا باشیم خداوند ظفر و پیروزی را نصیبمان می‌کند و در فلسطین هم که ملت آن متحد شده و جهاد عمومی کردند خداوند شهد شیرین پیروزی افتخار آمیز را به آنان اهدا کرد.

 

این مقام مسئول با اشاره به انتخابات پیش رو، افزود: نباید کسی با صندوق‌های رای قهر کرده و دشمن را شاد کند و با انتخاب آگاهانه و درست ماست که سعادت کشور و ملت حاصل خواهد شد .
یادواره شهدای (آبروی محله) به همت و مشارکت پایگاه مقاومت بسیج شهدا و حوزه مقاومت بسیج شهدای خرمدره در این شهرستان اجرا و بهنام محمدلو از مادحین شهر به مداحی پرداخت.
لازم به ذکر است در این یادواره یاد و خاطره شهیدان والامقام علی مقدم، حاج رحمان بهرامی، علی سلیمی، بهرامعلی شجاعی، حسین مقدم، رجبعلی امینی، ابراهیم کردلو و رسول حنیفه‌لو گرامی داشته شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز