استاندار زنجان در کار گروه تسهیل و رفع موانع تولید استان:

اولویت تهیه کالا برای پروژه‌ها، تولیدات داخل استان باشد

۱۴۰۰/۰۳/۰۵ - ۱۲:۵۵:۱۸
کد خبر: ۱۱۸۴۴۳۱
اولویت تهیه کالا برای پروژه‌ها، تولیدات داخل استان باشد
استاندار زنجان گفت: در شرایط مساوی، اولویت خرید کالا برای طرح‌ها و پروژه‌هایی همچون مسکن ملی، از محصولات تولیدکنندگان داخل استان باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا در استان زنجان؛ فتح الله حقیقی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان افزود: امروز یکی از اشکالاتی که در استان شاهد آن هستیم این است که با وجود تولید کالاهای همتراز در استان، تولیدات از دیگر جاها تهیه می شود.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط مساوی، اولویت خرید کالا برای طرح ها و پروژه های همچون مسکن ملی، باید از محصولات تولیدکنندگان داخل استان باشد.

استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه عملکرد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال گذشته موفق بود، گفت: این موفقیت مرهون داشتن نقشه راه بود.

حقیقی اظهار داشت: برای سال جاری نیز لازم است تا یک نقشه راه مدون برای عملکرد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تهیه شود تا برنامه ها و پیگیری ها برای رسیدن به نتایج عملیاتی، بر آن اساس باشد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان نیز در این جلسه گفت: با برگزاری مستمر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و پیگیری های مستمر صورت گرفته در سال ۹۹، ۲۰ واحد صنعتی تعطیل در استان به چرخه تولید بازگشتند.

ناصر فغفوری یادآور شد: سال گذشته با برگزاری ۱۰۱ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به ریاست استاندار زنجان و اجرای ۸۸ درصد مصوبات این کارگروه توانستیم اقدامات موثری در جهت رفع برخی از مشکلات و موانع موجود در مسیر فعالیت واحدهای تولیدی استان انجام دهیم.

به گزارش ایرنا در کاگروه تسهیل و رفع موانع تولید مسائل و مشکلات واحدهای نگین آسفالت، مقره سازی صدف گستر، صبا لوله، آبشار لوله و قطره آب قایم مورد بررسی قرار گرفت و استاندار زنجان برای حل مسائل آن ها دستورات لازم را صادر کرد. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز