معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان:

قطع برق واحدهای تولیدی باید با اطلاع قبلی باشد

۱۴۰۰/۰۳/۰۵ - ۱۳:۲۹:۲۲
کد خبر: ۱۱۸۴۴۴۹
قطع برق واحدهای تولیدی باید با اطلاع قبلی باشد
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان گفت: قطع برق واحدهای تولیدی و صنعتی در استان باید با اطلاع قبلی باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا در استان زنجان؛ محمدرضا آبی پور روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: امسال با توجه به وضعیت بارندگی ها و مواجهه نیروگاههای برق-آبی با آن، ضرورت مدیریت مصرف برق بیش از پیش احساس می شود.

وی با بیان اینکه قطع بدون اطلاع قبلی برق صنایع و واحدهای تولیدی در برخی موارد مشکلات قابل توجهی را ایجاد می کند، اظهار داشت: لازم است شرکت توزیع برق استان دست کم ۲۴ ساعت قبل، میزان صرفه جویی را از مرکز استعلام کند تا براساس آن امکان برنامه ریزی برای صنایع و واحدهای تولید فراهم شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان با بیان اینکه سهم میزان صرفه جویی استان، عدد قابل توجهی است، گفت: در این زمینه برای مدیریت مطلوب همراهی همگانی لازم است.

به گزارش ایرنا به گفته مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: بر اساس آمارهای موجود، این شرکت ۳۴۳ هزار مشترک خانگی دارد که از این تعداد ۳۲ درصد با ۱۱۰ هزار مشترک جزو مشترکان کم مصرف استان هستند.
 از این تعداد مشترکان کم مصرف ۶۳ هزار مشترک شامل ۲۷ درصد شهری و ۴۶ هزار مشترک نیز با ۴۰ درصد در سطح روستاهای استان جزو مشترکان کم مصرف استان زنجان محسوب می شوند.  

 

نظر شما