استاندار زنجان در کارگروه امور زیربنایی استان :

۴۰ میلیارد برای اجرای دوخطه کردن راه آهن زنجان به قزوین تزریق شد

۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۴:۲۶:۱۵
کد خبر: ۱۱۸۷۲۹۸
۴۰ میلیارد برای اجرای دوخطه کردن راه آهن زنجان 
به قزوین تزریق شد
استاندار زنجان از اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل دو خطه کردن راه آهن زنجان به قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح‌اله حقیقی در کارگروه امور زیربنایی استان گفت: اقدامات بسیار خوب و ارزشمندی طی دو ونیم سال گذشته در استان زنجان انجام گرفته ولی متاسفانه مدیران آنگونه که باید و شاید از اقدامات صورت گرفته به مردم گزارش ارائه نکرده‌اند.

وی با بیان اینکه از برخی کارگروه‌ها و ستادهای استانی در سطح کشور بعنوان نمونه یاد می شود گفت: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و همچنین ستاد استانی مقابله با کرونا ویروس استان تنها دو نمونه بارز از ستادهایی است که مقامات عالی رتبه کشور از آنها بعنوان نمونه های موفق کشورب یاد می کنند.

استاندار زنجان با بیان اینکه، یکی از بخش هایی که طی دو سال گذشته بسیار خوب و موفق عمل کرده بخش گردشگری است، افزود: راه اندازی گردشگری سلامت، معدن و همچنین گردشگری آبی که در آن سرمایه گذاری حدود ۵۰۰ میلیارد تومانی بسیار چشمگیر است ولی متاسفانه از اقدامات صورت گرفته گزارشی به مردم ارائه نشد.

مقام عالی استان همچنین یکی از فعالیت‌های رو به پیشرفت استان را احداث واحد‌های طرح اقدام ملی مسکن برشمرد و تاکید کرد: ۹ درصد طرح‌های اجرایی طرح ملی مسکن در زنجان اجرا می شود و تا پایان سال متقاضیان، نمود عینی آن را خواهند دید.

استاندار زنجان از اختصاص اعتبار برای ادامه اجرای طرح دو خطه کردن راه آهن زنجان به قزوین خبر داد و گفت: ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر برای این طرح اختصاص یافت که ۴۰ میلیارد تومان آن تزریق شد تا طرح در زمان مقرر به بهره برداری برسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز