رئیس ستاد انتخابات استان زنجان خبر داد؛

اماکن غیرمسقف برای تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری شناسایی شده است

۱۴۰۰/۰۳/۱۷ - ۰۵:۵۷:۴۰
کد خبر: ۱۱۸۹۰۷۷
اماکن غیرمسقف برای تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری شناسایی شده است
رئیس ستاد انتخابات استان زنجان از شناسایی و تعیین اماکن غیر مسقف نقاط شهری برای انجام تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در استان زنجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ خدابخش مرادی بر ضرورت رعایت تمامی مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا و دستورالعمل های بهداشتی در زمان اجرای روند برگزاری انتخابات تاکید کرد و گفت: در زمان انتخابات سال جاری حفظ سلامت شهروندان اولویت اول ستاد انتخابات است و در این زمینه تمامی دستورالعمل های بهداشتی در زمان قبل از انتخابات، ایام تبلیغات نامزدها، حین رای گیری، و پس از آن به طور کامل اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به دستورالعمل های بهداشتی انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ و با تاکید بر اجرای مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا در خصوص انجام تبلیغات نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: ستاد انتخابات استان زنجان با همکاری فرمانداران سراسر استان اماکن باز و غیر مسقف نقاط شهری را به تفکیک هر شهرستان بطور دقیق شناسایی نموده است.

رییس ستاد انتخابات استان زنجان خاطر نشان کرد: برگزاری تجمع های تبلیغاتی نامزدها تنها با رعایت دستورالعمل ها بر اساس ظرفیت اماکن امکان پذیر خواهد بود و ستاد انتخابات نظارت های جدی در این زمینه خواهد داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان ابراز امیدواری نمود با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی و حضور پرشور و آگاهانه مردم، حضوری گسترده از مردم را به رخ جهانیان خواهیم کشید و بار دیگر انتخاباتی قانونمند، بانشاط و با حضور حداکثری ملت فهیم ایران اسلامی را در حماسه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ شاهد خواهیم بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز