استاندار زنجان در جلسه ستاد انتخابات استان:

این انقلاب و نظام متعلق به همه مردم است

۱۴۰۰/۰۳/۲۲ - ۱۳:۴۷:۴۴
کد خبر: ۱۱۹۱۵۵۵
این انقلاب و نظام متعلق به همه مردم است
استاندار زنجان گفت: منافع و مصالح ملی ارجح بر هر جناح و گروهی است و انتخابات نمود عینی وحدت ایرانیان به شمار می‌آید.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  فتح الله حقیقی در جلسه ستاد انتخابات استان گفت: عوامل اجرایی تمام تدابیر لازم را اندیشیده اند تا مردم بدون دغدغه و با رعایت تمام موازین بهداشتی که با نظارت و مورد تایید ستاد کرونا خواهد بود در روز اخذ رای، نامزد مورد نظر خود را انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه بین عوامل اجرایی و نظارت بر انتخابات هماهنگی کامل وجود دارد افزود: تمام اقلام مورد نیاز شعب اخذ رأی فراهم شده و فرمانداران موظفند هر نیاز دیگری که شعب دارند در اسرع وقت با هماهنگی ستاد انتخابات تامین کنند.

استاندار زنجان با اشاره به برگزاری ۳۷ دوره انتخابات در کشور اظهار داشت: مشارکت زنجانی‌ها در ۳۷ دوره گذشته بالاتر از میانگین کشوری بوده است.

او انقلاب و نظام را متعلق به همه آحاد مردم دانست که با ممارست و تلاش‌های امام راحل و تقدیم شهدای بسیار به دست آمده است و افزود: ما در برابر خون شهدا مسئولیم و منافع و مصالح ملی بر منافع هر شخص و حزب و گروهی ارجحیت دارد، لذا انتظار داریم در انتخابات ۲۸ خرداد کسی تماشاچی نباشد.

مقام عالی استان، تلاش امام راحله و رهبر معظم انقلاب را در راستای تقویت مقوم های وحدت دانست که در ۴۲ سال گذشته شاهد آن بودیم و امروز جبهه مقاومت با الگو گرفتن از این وحدت جوانان فلسطینی در برابر رژیم اشغالگر قدس ایستادند و آنها را به زانو در آوردند.

استاندار زنجان از همه اقشار مختلف، نخبگان، جناح‌ها و گروهای فعال سیاسی خواست تلاش کنند تا انتخابات با شور و شعور حداکثری برگزار شود، چرا که عامل مهم ارتقاء منافع ملی و وحدت، همین حضور حداکثری در انتخابات است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز