طی لوح و پیامی از سوی وزارت آموزش و پرورش و خطاب به مدیر کل زنجان؛

از اداره کل آموزش و پرورش استان در پی کسب رتبه برتر کشور در "طرح هدایت" تقدیر شد

۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۱۴:۲۵:۳۹
کد خبر: ۱۱۹۲۱۱۷
از اداره کل آموزش و پرورش استان در پی کسب رتبه برتر کشور در طرح هدایت تقدیر شد
در پی کسب رتبه برتر کشور در "طرح هدایت" در ارزیابی وزارتی، سید جواد حسینی معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی و جانشین وزیر در طرح ملی هدایت با صدور پیامی خطاب به مدیر کل آموزش و پرورش زنجان، از اداره کل آموزش و پرورش استان و همکاران در اداره استثنایی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  وزارت آموزش و پرورش از اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در پی کسب رتبه برتر در طرح هدایت(هر دانش آموز یک تبلت و هر تبلت یک کلاس و یک مدرسه)، تقدیر کرد.

 در پی کسب رتبه برتر کشور در "طرح هدایت" در ارزیابی وزارتی، سید جواد حسینی معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی و جانشین وزیر در طرح ملی هدایت با صدور پیامی خطاب به مدیر کل آموزش و پرورش زنجان، از اداره کل آموزش و پرورش استان و همکاران در اداره استثنایی تقدیر و تشکر کرد.                                                   

در متن این پیام آمده است:

بی شک تحقق اهداف عالی تعلیم و تربیت میهن عزیزمان مرهون همت و تلاش فرهیختگانی است که صادقانه توان خود را در مسیر رشد و تعالی آینده سازان ایران اسلامی به کار بسته اند. با عنایت به زیست بوم کرونا و نیاز دانش آموزان به آموزش های مجازی و شبکه شاد، طرح هدایت در شورای معاونین وزارت تدوین و تصویب شد و با تلاش همه دست اندرکاران، بخشی از نیازهای دانش آموزان در قالب این طرح بر آورده شد و انشاالله با استمرار طرح با رویکرد عدالت ترجیحی آموزشی ، برآورده خواهد شد.

بدین وسیله ضمن تبریک کسب رتبه برتر، بابت تلاش های صمیمانه و وافر جنابعالی در جهت اجرای طرح هدایت (هر دانش آموز یک تبلت و هر تبلت یک کلاس و یک مدرسه) و تهیه تجهیزات هوشمند برای دانش آموزان محروم تقدیر و تشکر می نمایم ؛ امیدوارم با اتکال به خداوند متعال در خدمتگزاری فرزندان میهن اسلامیمان موفق و سربلند باشید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز