مدیر منطقه زنجان خبر داد:

رفع موانع و مشکلات کسب و کار جایگاه های عرضه سوخت منطقه زنجان

۱۴۰۰/۰۳/۲۴ - ۱۴:۵۱:۱۷
کد خبر: ۱۱۹۲۶۴۱
رفع موانع و مشکلات کسب و کار 
جایگاه های عرضه سوخت منطقه زنجان
جلسه پیگیری و رفع موانع و مشکلات کسب و کار جایگاه ها با حضور مسئولان اتحادیه جایگاه داران استان برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  مدیر منطقه از برگزاری جلسه پیگیری و رفع موانع و مشکلات کسب و کار جایگاه های عرضه سوخت با حضور مسئولین منطقه و اتحادیه جایگاهداران استان خبر داد.

حمید حبیبی گفت: به منظور بررسی راهکار های ارائه خدمات مطلوب سوخت‌رسانی به هم استانی های عزیز و پیگیری و رفع موانع و مشکلات کسب و کارجایگاه های عرضه سوخت استان جلسه ای با حضور مسئولین واحد های بازرگانی، سامانه هوشمند سوخت، امور مالی، تأمین و توزیع، انبار نفت، CNG و رؤسای نواحی سه گانه، مدیر عامل انجمن جایگاهداران استان و برخی از مالکان جایگاه ها برگزار و تبادل نظر گردید.

وی ضمن تقدیر و تشکر از مالکان و کارکنان جایگاه‌ های عرضه سوخت مایع و‌ CNG استان در راستای تحقق اهداف متعالی شرکت افزود: تلاش مجموعه خدوم منطقه اعم از مسئولان و کارکنان، متصدیان مجاری عرضه سوخت و ناوگان حمل و نقل، ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و جلب رضایتمندی ایشان،مسئولان صنعت نفت و مقامات استانی می باشد.

مدیر منطقه زنجان با اشاره به فعالیت شبانه روزی جایگاه ‌های عرضه سوخت، تأکید کردند: تأمین و خرید به موقع سوخت، آمادگی جایگاه از لحاظ فنی، عملیاتی و ایمنی، تکریم مراجعین و مشتریان و رعایت حقوق شهروندی در راستای احراز آمادگی ‌های لازم و خدمت رسانی با تمام ظرفیت همچون گذشته در دستور کار قرار دارد.

اعضای انجمن جایگاهداران استان و مالکین جایگاه های حاضر در جلسه نیز با اشاره به اهمیت موقعیت مجاری عرضه سوخت در جهت ارائه خدمات به مراجعین و همشهریان عزیز، از اهتمام مدیر و مسئولان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران منطقه زنجان در راستای حل مسائل و مشکلات مربوط به جایگاه‌ ها و برگزاری چنین جلسات مشترک تشکر و قدردانی نمودند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز