امام جمعه زنجان:

صاحبان اصلی انقلاب اسلامی مردمند مردم و نسبت به سرنوشت خود بی‌تفاوت نیستند

۱۴۰۰/۰۳/۲۸ - ۱۵:۱۴:۵۴
کد خبر: ۱۱۹۴۵۶۵
صاحبان اصلی انقلاب اسلامی مردمند مردم و نسبت به سرنوشت خود بی‌تفاوت نیستند
مردم ایران اسلامی امروز با حضور خود در این عرصه برای چهار سال آینده رئیس‌جمهور و اعضای شورای اسلامی شهر و روستای خود را برمی‌گزینند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ حضورامام جمعه زنجان تاکید کرد: آنچه که در ادوار مختلف انتخابات حائز اهمیت آیت الله علی خاتمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان با اشاره به برگزاری انتخابات امروز و حضور ارزشمند مردم در پای صندوق‌های رأی، گفت: مردم ایران اسلامی امروز با حضور خود در این عرصه برای چهار سال آینده رئیس‌جمهور و اعضای شورای اسلامی شهر و روستای خود را برمی‌گزینند.

وی با بیان اینکه مردم برندگان واقعی انتخابات اعم از ریاست‌جمهوری، خبرگان رهبری، مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستا هستند، افزود: در واقع این مردم هستند که با حضور در پای صندوق‌های رأی، به واژه دموکراسی معنای واقعی بخشیده و برای سرنوشت خود، خودشان تصمیم می‌گیرند.

امام جمعه زنجان با یادآوری اینکه حضور پرشور و آگاهانه مردم در پای صندوق‌های رأی حاکی از آن است که صاحبان اصلی انقلاب اسلامی، مردم بوده و نسبت به سرنوشت خود بی‌تفاوت نیستند، تصریح کرد: اگر مردم به سرنوشت انقلاب اسلامی اهمیت نمی‌دادند، بی‌تردید در حوادث گوناگون از جمله دفاع‌مقدس و انتخابات سال‌های گذشته حماسه‌ای رخ نمی‌داد.

خاتمی افزود: دشمن در همه برهه‌ها تلاش کرده است تا انتخابات ما را که نمونه بارز یک دموکراسی واقعی است، با سیاه‌نمایی‌های مختلف کمرنگ جلوه داده و آن را در حد دموکراسی خود که در حد یک حرف است، پایین بکشند.

وی ادامه داد: بعد از اتمام امروز، آنچه که باید بیش از هر چیز دیگری مورد توجه قرار گیرد، همدلی و همراهی همه کاندیداها برای کمک با کاندیدایی است که اکثریت رأی مردم را به دست آورده است.

امام جمعه زنجان گفت: در ادامه با بیان اینکه نتیجه همه انتخاباتی که تا به امروز بعد از پیروزی انقلاب اسلامی رقم خورده، به دست آرای مردم بوده است.

خاتمی افزود: کسانی که آمادگی خود را برای خدمت به این مردم اعلام می‌کنند، افراد ارزشمندی هستند اما ارزشمندترین کار را همین مردم با حضور در پای صندوق‌های رأی انجام می‌دهند و این حضور همان ولایت‌مداری به معنای واقعی کلمه است.

وی در ادامه با اشاره به سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی، افزود: با تشکیل این سازمان به فرمان بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی که حدود چهل سال از عمر آن می‌گذرد، گام‌های بلندی در راستای تبلیغ دین اسلام برداشته شد.

 

 

نظر شما