مدیرکل انتقال خون استان زنجان خبر داد :

تقدیر از اهداکنندگان زنجانی در روز جهانی اهداکنندگان خون

۱۴۰۰/۰۳/۳۰ - ۱۵:۰۹:۰۰
کد خبر: ۱۱۹۵۸۲۳
تقدیر از اهداکنندگان زنجانی در روز جهانی اهداکنندگان خون
دوشنبه 24 خرداد ماه 1400، به مناسبت روز جهانی اهداکنندگان خون از اهداکنندگان برتر خون و فرآورده­های خونی زنجانی تقدیر به عمل آمد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  هر ساله 14 ژوئن روزی است که در سراسر جهان از مروجین فرهنگ ایثار و نوع دوستی تقدیر به عمل می­آید. در میهن عزیزمان نیز مانند سایر نقاط دنیا در این روز از اهداکنندگان خون و فرآورده­های خونی تقدیر می­شود.

انتقال خون زنجان نیز در این روز به پاس قدردانی میزبان یاوران همیشگی خود یعنی اهداکنندگان خون بود، کسانی که در هر شرایطی به خصوص همه گیری کووید 19، بیماران نیازمند به خون و فرآورده­های خونی را فراموش نکرده و همواره با حضور سبز خود در مراکز اهدای خون زندگی بخش انان بوده­اند.

دکتر سیامک اسدی مدیرکل انتقال خون استان زنجان نیز طی پیامی از اهداکنندگان خون به مناسبت این روز تقدیر نمودند.

" اهدای خون تو تداوم تپش قلب جهان"

۲۴خرداد روز جهانی اهداکنندگان خون ، فرصت مغتنمی است که در راستای ارج نهادن به حضور ارزشمند انسانهای نیک اندیشی است که احیاگر حیات بیماران می باشند و در همه حال با اقدام انساندوستانه به یاری همنوع می شتابند .

اکنون که در شرایط همه گیری بیماری کرونا امکان برگزاری مراسم تجلیل از اهدکنندگان گرامی نیست جای دارد از عموم مردم عزیز به ویژه کارمندان ، کارگران، دانشجویان، جوانان ، بانوان و....تشکر و قدارنی نمایم واز خداوند سبحان توفیق ، سلامتی وسربلندی آرزومندم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز