نشست نماینده مردم شهرستانهای زنجان با مدیر عامل آب و فاضلاب استان زنجان

۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۵:۵۰:۵۹
کد خبر: ۱۱۹۶۳۴۸
نشست نماینده مردم شهرستانهای زنجان با مدیر عامل آب و فاضلاب استان زنجان
حجت الاسلام باقری نماینده مردم شهرستان‌های زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با مدیر عامل ، معاون بهره برداری آب و مدیر امور آبفای زنجان دیدار کرد .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ در این دیدار حجت الاسلام باقری ضمن تقدیر و تشکر از مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان و کلیه کارکنان، ابراز امیدواری کرد که با تعامل سازنده مدیران و نمایندگان مجلس مسیر توسعه استان تسریع گردد. به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان ،وی گفت : خالی شدن روستاها از جمعیت دلایل متعددی دارد که یکی از این دلایل مربوط به نبود آب شرب است که در صورت حل کمبود و نبود آب شرب در روستاها شاهد شکوفایی در روستاها خواهیم بود .

این نماینده محترم افزود: برخی از روستاهای غیرتحت پوشش با مشکل تامین آب شرب در فصول گرم سال مواجه هستند که امیدواریم شرکت آبفا ضمن بررسی و ارائه طرح های آبرسانی ، پیگیری لازم برای تامین اعتبار نیز صورت گیرد .

 باقری در ادامه در خصوص فاضلاب بخش جنوبی شهر زنجان ، حل مشکل روستاهای چورزق ، قاضی آباد، ایلن گوگلر و ... بحث و بررسی نمود .

در این دیدار جزءقاسمی با تشریح عملکرد شرکت عمده مشکلات پیش روی شرکت آب و فاضلاب را خشکسالی ، کمبود و نبود اعتبار عنوان کرد .

وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس در جذب اعتبارات بیشتر تاثیرگذار بوده و بر همین اساس می توانند یاری دهنده شرکت در مسیر پیشرفت و توسعه باشند، افزود: در راستای پروژه ها و بهره مندی از آب شرب تعامل با دستگاههای اجرایی را تقویت خواهیم کرد .

این مقام مسئول گفت : در حال حاضر 21 شهر و 618 روستا تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب در استان هستند که از تمامی خدمات بهره مند می باشند .

جزءقاسمی اظهار داشت: سال گذشته 174 روستای استان با مشکل آب شرب به صورت فصلی و دائمی مواجه بود که با اجرای پروژه های آبرسانی مشکل 79 روستا رفع گردید .

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در ادامه تصریح کرد: سال گذشته در سطح روستاها آبرسانی سیار نداشتیم اما به دلیل خشکسالی سال جاری 36 روستا در لیست آبرسانی سیار قرار دارند.

وی افزود : شرکت در بحث کنترل کیفی اهتمام ویژه ای داشته و با توجه به حساسیت موضوع بعد از یکپارچه سازی تعداد آزمایشگاههای شرکت به 7 آزمایشگاه افزایش پیدا کرده است .

این مقام مسئول با بیان اینکه در حال حاضر 60درصد از جمعیت شهر زنجان تحت پوشش فاضلاب شهری می باشد، اظهار داشت : شرکت آب و فاضلاب استان در حال حاضر سالانه 17 میلیون مترمکعب پساب تولید می کند که این بهترین گزینه برای استفاده در صنعت است .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز