مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان :

سند تحول بنیادین مبنای همه ی برنامه های آموزش و پرورش است

۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۱۳:۴۳:۲۷
کد خبر: ۱۱۹۶۷۶۳
سند تحول بنیادین مبنای همه ی برنامه های آموزش و پرورش است
با حضور مدیرکل و همه اعضا، اولین جلسه شورای راهبری سند تحول بنیادین در محل سالن شهید تجلی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  در این نشست حسن مظفری مدیر کل  آموزش و پرورش استان ضمن تقدیر از اعضای تیم تدوین برنامه به خاطر انجام به موقع و تلاش بی وقفه در زمینه تدوین برنامه های استان در سال 1400، به همگرایی و همت مضاعف در اجرایی نمودن برنامه های سندتحول بنیادین توسط کلیه معاونین و مسئولین دوایر داخلی اداره کل و رؤسای مناطق تأکید و اظهار داشت: از آنجا که سند تحول بنیادین مبنای همه ی برنامه های آموزش و پرورش است، همه برنامه های اداره کل و مناطق باید همسو با برنامه های سند تحول بنیادین باشد.

مظفری با اشاره به اهمیت برنامه محوری و عمل بر اساس برنامه تدوین شده بر ارائه گزارش در تمامی جلسات شورای معاونین، معاونان محترم درخصوص اجرا و پی گیری برنامه ها از اقدامات انجام شده به صورت مداوم و مستمر تاکید کرد.

وی افزود: همه دوایر داخلی و معاونت ها در خصوص نهادینه سازی برنامه های سند تحول بنیادین، با دبیرخانه همکاری لازم داشته باشند زیرا که برنامه متعلق به همه است و در اجرای آن همه باید تلاش کنیم.

در این جلسه حسین حسنلو معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی استان با ارائه گزارشی فرایند تولید برنامه های سال 1400 اداره کل آموزش و پرورش استان را  تشریح نمود.

 همچنین علی حیاتی رئیس گروه بررسی محتوای آموزشی و پرورشی نیز از فرآیند تدوین و عملیاتی شدن این برنامه و نحوه نظارت و ارزیابی آن به اعضای جلسه گزارشی ارائه کرد.

 

نظر شما