استاندار زنجان در شورای برنامه ریزی و توسعه استان زنجان:

مدیران دستگاه‌های اجرایی برای جذب اعتبارات ویژه کرونا تلاش کنند

۱۴۰۰/۰۴/۰۷ - ۱۳:۱۸:۴۱
کد خبر: ۱۱۹۹۳۹۸
مدیران دستگاه‌های اجرایی برای جذب اعتبارات ویژه کرونا تلاش کنند
حقیقی گفت: برای مبارزه با کرونا در استان زنجان بایستی اعتبارات ویژه در نظر گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛حقیقی استاندار زنجان در شورای برنامه ریزی و توسعه استان زنجان گفت: برای مبارزه با کرونا در استان زنجان بایستی اعتبارات ویژه در نظر گرفته شود.

او با بیان اینکه در عمل باید اعتبار لازم برای مبارزه با کرونا در استان زنجان اختصاص یابد، افزود:  شیوع ویروس کرونا شرایط جامعه را از حالت عادی خارج کرده و نباید دانشگاه علوم پزشکی را تنها متولی مبارزه با کرونا تصور کرد.

حقیقی با بیان اینکه برای مبارزه با ویروس کروناسایر دستگاه‌های اجرایی باید یاریگر دانشگاه علوم پزشکی باشند، ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی باید در موضوعات مربوط به بودجه به صورت ویژه دیده شود و شیوع ویروس کرونا بیش از ۱۶ ماه است که دانشگاه علوم پزشکی  را به چالش کشیده است.

استاندار زنجان با بیان اینکه بخش کشاورزی در استان زنجان از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: با توجه به اینکه زنجان استانی با محوریت کشاورزی است توجه به این بخش منجر به افزایش تولید و بهره‌وری بیشتر در حوزه کشاورزی می‌شود.

حقیقی ادامه داد: بهره‌برداری از ۸  زمین چمن ورزش روستایی و اتمام پروژه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان نیز در دستور کار است.

او با بیان اینکه بدون برنامه ریزی و آینده نگری نمی‌توان به اهداف ترسیم شده رسید، افزود:  استان زنجان در زمینه مولد عملکرد خوبی دارد و با تلاش سازمان مدیریت و برنامه ریزی به لحاظ رشد اعتبارات تملک دارایی زنجان پانزدهمین استان کشور شده است.
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز