مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان :

مجمع خیرین آب استان زنجان تشکیل می شود

۱۴۰۰/۰۴/۰۸ - ۱۴:۰۵:۱۹
کد خبر: ۱۱۹۹۹۰۴
مجمع خیرین آب استان زنجان تشکیل می شود
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در نشست مشترک با نمایندگان سازمان های مردم نهاد خیریه استان زنجان که همزمان با هفته صرفه جویی برگزار شد گفت: مجمع خیرین آب استان زنجان پس از تدوین اساسنامه و ثبت حقوقی با حضور علاقه مندان به فعالیت در بخش توسعه خدمات آبرسانی روستایی تشکیل می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در استان زنجان؛ «علیرضا جزء قاسمی» اظهار کرد: هم اکنون 617 روستا در استان زنجان از خدمات شرکت آب و فاضلاب استان زنجان برخوردار بوده و  و بیش از 300 روستا  نیاز به تحت پوشش قرار گرفتن دارد.

وی افزود: به دلیل کمبود و یا نبود آب در برخی روستاها، شاهد مهاجرت روستائیان به شهرها هستیم که این معضل آسیب های اجتماعی فراوانی را با خود به همراه دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تصریح کرد:  این شرکت به تنهایی قادر به آبرسانی به تمام روستاهای غیرتحت پوشش نیست و ظرفیت خیرین در این زمینه می تواند کمک شایانی برای برخورداری روستاها و مناطق محروم استان زنجان از نعمت آب آشامیدنی باشد.

جزءقاسمی بیان کرد: زنجان بهشت خیرین است که در راستای محرومیت زدایی و رفع مشکل بی آبی در روستاهای استان و مهاجرت معکوس به این مناطق، خیرین زنجانی از پتانسیل فوق العاده ای برخوردار هستند. این مسئول با اشاره به دیرینه پر افتخار زنجانی ها در تاسیس و رونق موسسات خیریه در زمینه های گوناگون از جمله: بهداشتی و درمانی، مدرسه سازی، بانوان سرپرست خانوار و بسیاری دیگر گفت: اگر گام ارزنده ای در خیریه آب استان زنجان برداشته شود، بدون شک بخش عمده ای از مشکل آب روستائیان استان حل خواهد شد.

گفتنی است: نمایندگان و مسئولین موسسات خیریه استان زنجان نیز در این جلسه با استقبال از طرح تشکیل مجمع خیرین آب، متعهد شدند از تمام توان خیرین استان در این راستا استفاده شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز