جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت:

کشف ۵۳ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال به ارزش ۱۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال

۱۴۰۰/۰۴/۱۲ - ۱۲:۲۹:۱۵
کد خبر: ۱۲۰۱۳۱۶
کشف ۵۳ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال به ارزش ۱۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال
سرهنگ ایرج خانی‌پور از کشف ۵۳ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال در زنجان خبرداد، اظهار کرد: در راستای جمع‌آوری دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز و قاچاق، ماموران از استفاده غیرمجاز از این دستگاه‌ها مطلع شدند؛ بنابراین موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی زنجان قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: ۵۳ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال به ارزش ۱۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در شهرستان زنجان کشف شد.

 

سرهنگ ایرج خانی‌پور از کشف ۵۳ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال در زنجان خبرداد، اظهار کرد: در راستای جمع‌آوری دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز و قاچاق، ماموران از استفاده غیرمجاز از این دستگاه‌ها مطلع شدند؛ بنابراین موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی زنجان قرار گرفت.

وی در رابطه با جزئیات کشف دستگاه ماینر ، افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی از یک باب منزل مسکونی و دو واحد تولیدی بازرسی و از این محل‌ها تعداد ۵۳ دستگاه ماینر قاچاق کشف کردند.

خانی پور با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی این دستگاه‌های کشف شده را بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در این رابطه پرونده تشکیل برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: استفاده از دستگاه‌های ماینر، نیاز به مصرف برق زیادی دارد، بنابراین تولیدکنندگان با استفاده از برق دولتی و به صورت غیرمجاز اقدام به راه‌اندازی دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال می‌کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز