معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان:

عموم مردم باید برای صیانت از سلامت خود حساس باشند

۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۱۳:۳۶:۱۶
کد خبر: ۱۲۰۳۵۳۲
عموم مردم باید برای صیانت از سلامت خود حساس باشند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: در شرایط حاضر که ویروس کرونا همچنان تهدید کننده و درحال گسترش است عموم مردم باید نسبت به صیانت از سلامت خود حساس باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  خدابخش مرادی نافچی روز سه شنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی استان افزود: هم اکنون که کشور با ویروس جهش یافته جدید کرونا به نام دلتا مواجه است، رعایت کامل پروتکل های بهداشتی شامل استفاده از ماسک، رعایت فاصله های اجتماعی و دوری از تجمعات تنها راه و ضرورت جلوگیری از ورود به پیک پنجم بیماری است.

وی بابیان اینکه واکسیناسیون افراد تنها می تواند از مرگ و میر آنها جلوگیری کند، اظهار داشت: کاهش حساسیت ها نسبت به رعایت توصیه های بهداشتی می تواند منجر به عواقب جبران ناپذیری به دنبال داشته باشد و بر همین اساس رسانه ها باید با نوآوری و هنرمندانه همه مردم را از شرایط موجود و خطرات عادی انگاری وضعیت آگاه کنند.

مرادی نافچی تصریح کرد: شیوع کرونا تهدید کننده سلامت، اقتصاد و معیشت مردم است و در صورت ورود به اوج بیماری ناگزیر از تعطیلی مشاغل و کسب و کارها خواهیم بود.

وی تاکید کرد: رعایت موارد بهداشتی به یقین از حاکم شدن وضعیت قرمز کرونایی پیشگیری خواهد کرد، بر این اساس مردم باید بیش از گذشته پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا از ابتلا و فوت شهروندان جلوگیری شود.

مرادی نافچی گفت: زنجان به اذعان ستاد ملی کرونا و وزارت بهداشت درمان و علوم پزشکی در مقابله با کرونا موفقترین استان کشور بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز