فرمانده انتظامی استان زنجان اعلام نمود:

۳۱ درصد کاهش نزاع و درگیری در استان زنجان

۱۴۰۰/۰۴/۱۷ - ۱۷:۳۸:۲۹
کد خبر: ۱۲۰۳۹۵۸
۳۱ درصد کاهش نزاع و درگیری در استان زنجان
سردار رحیم جهانبخش به نزاع و درگیری فردی و گروهی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: طی سال ۹۹ نزاع و درگیری در استان زنجان نسبت به سال ۹۸ بیش از ۳۱ درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: طی سال گذشته نزاع و درگیری در استان زنجان نسبت به سال ۹۸ بیش از ۳۱ درصد کاهش داشته است.

سردار رحیم جهانبخش به نزاع و درگیری فردی و گروهی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: طی سال ۹۹ نزاع و درگیری در استان زنجان نسبت به سال ۹۸ بیش از ۳۱ درصد کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه استان زنجان در خصوص نزاع و درگیری در سطح کشور رتبه ۲۸ را دارد، اظهار کرد: بیشتر نزاع‌های رخ داده در استان زنجان طی سال گذشته نزاع فردی بوده است.

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه باید آستانه تحمل مردم تقویت شود، گفت: ایجاد آرامش و امنیت در جامعه از اهداف مهم پلیس است.

جهانبخش با بیان اینکه گذشت در جامعه ما مورد فراموشی قرار گرفته است، ابراز داشت: دستگاه‌های فرهنگی با اقدامات لازم باید کاری بکنند که «گذشت» در جامعه تقویت شود.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی برای برقراری امنیت و آرامش در استان با تمام توان و نیرو پای کار است، تصریح کرد: زنجان جزو سه استان امن کشور است.

فرمانده انتظامی استان زنجان تصریح کرد: طی سال گذشته جرایم خشن و سرقت مسلحانه در استان زنجان رخ نداده است.

جهانبخش گفت: طی سه ماه سالجاری هم وقوع نزاع و درگیری هم در استان بیش از ۱۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش دارد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته پلیس برای ارتقای امنیت در جامعه طرح‌های امنیتی خوبی را در استان اجرا کرد، یاد آورشد: شهروندان زنجانی بیشترین رضایت‌مندی را نسبت به امنیت دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز