مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیان کرد:

رفع بیش از ۳ هزار حادثه آب در استان زنجان

۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۳:۳۵:۳۴
کد خبر: ۱۲۰۴۶۱۸
رفع بیش از ۳ هزار حادثه آب در استان زنجان
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: طی سه ماهه نخست امسال بیش از 3 هزار حادثه آب توسط این شرکت در شهرهای استان زنجان رفع شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ «علیرضا جزءقاسمی» اظهار کرد: بیشترین تعداد این حوادث به تفکیک نوع، به ترتیب در حوزه انشعابات، شبکه توزیع و خطوط انتقال رخ داده است.

وی افزود: تعداد حوادث آب در حوزه شهری و روستایی استان زنجان با 1270 مورد افزایش امسال 66 درصد رشد داشته است که این به دلیل اجرایی شدن دستورالعمل یکپارچه سازی شرکت آب و فاضلاب و افزایش تعداد حوادث در اقطار خط انتقال، شبکه توزیع و انشعابات می باشد که این آمار از نیمه دوم سال 1400 قابل استناد و مقایسه می باشد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیان کرد: تعداد حوادث فاضلاب در شهرهای استان نیز طی سه ماهه نخست امسال، 142 فقره بوده است که بیشترین تعداد این حوادث مربوط به شهر زنجان می باشد.

وی تصریح کرد: امسال تا کنون 67 فقره خسارت سایر ارگان ها به تاسیسات آبرسانی نیز به وقوع پیوسته است که شهرداری ها، پیمانکاران مربوط به ادارات و ارگانها در صدر این لیست قرار دارند.

این مسئول با اشاره به رفع بیش از 1200 حادثه آب درشهر زنجان طی سه ماهه اخیر گفت: بیشترین تعداد حوادث آب در شهر زنجان در خرداد ماه امسال رخ داده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز