مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خبر داد:

امدادرسانی هلال احمر زنجان برای ۵۱۵ حادثه دیده در استان

۱۴۰۰/۰۴/۲۰ - ۱۰:۰۹:۵۰
کد خبر: ۱۲۰۴۸۷۵
امدادرسانی هلال احمر زنجان برای ۵۱۵ حادثه دیده در استان
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: طی سه ماهه نخست سالجاری نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان برای515حادثه دیده متاثر از سوانح جاده‌ای، کوهستان، شهری و دیگر موارد امداد رسانی کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ دکتر سید قاسم موسوی افزود: در مدت بیان شده 138 حادثه در استان زنجان اتفاق افتاده که از این تعداد 124 مورد سانحه جاده ای و شهری، هفت مورد کوهستان، سه مورد دریایی و ساحلی و یک مورد سیل و آبگرفتگی اتفاق افتاده است که در این موارد 515 نفر حادثه دیده اند.
وی تاکید کرد: این تعداد حوادث 496 نفر آسیب دیده، 224 نفر مصدوم، 19 نفر نیز در صحنه فوتی داشت که یک نفر به صورت سرپایی درمان و 29 نفر توسط عوامل امدادی هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شده اند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در این امدادرسانی ها 251 تیم عملیاتی با هشت امدادگر و 914 نفر نجاتگر خدمات امدادی به صورت شبانه روزی برای حادثه دیدگان ارائه کرده اند.
موسوی یادآوری کرد: 922 نفر کل نیروهای عملیاتی بکارگیری شده در سه ماهه نخست سالجاری در امدادرسانی به حادثه دیدگان ناشی از حوادث در سطح استان زنجان بوده اند.
وی اظهارداشت: برای ارائه خدمات به حادثه دیدگان 138 حادثه در سطح استان 24 خودروی کمک دار، 127دستگاه آمبولانس و 101 دستگاه خودروی نجات فعال بوده اند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: پایگاه های هلال احمر در سطح جاده ای این استان فعال هستند و خدمات امدادی شبانه روزی ارائه می دهند.
موسوی از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز تماس برقرار کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز