مدیرکل بهزیستی زنجان خبر داد:

کشتی گیر ناشنوای زنجانی نایب قهرمان شد

۱۴۰۰/۰۴/۲۰ - ۱۰:۰۸:۵۲
کد خبر: ۱۲۰۴۹۰۸
کشتی گیر ناشنوای زنجانی نایب قهرمان شد
مدیر کل بهزیستی استان زنجان از کسب مدال نقره کشتی گیر ناشنوای زنجانی در مسابقات کشتی، کشور ترکیه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مدیر کل بهزیستی استان زنجان از کسب مدال نقره کشتی گیر ناشنوای زنجانی در مسابقات کشتی، کشور ترکیه خبر داد. به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان زنجان محمد محمدی افزود: مسابقات جهانی کشتی آزاد ناشنوایان در رده سنی جوانان و بزرگسالان در استانبول ترکیه برگزار شد که محسن منوچهری از زنجان در وزن ۹۲ کیلوگرم موفق به کسب مدال نقره این رقابت ها شد.
وی خاطرنشان کرد: محسن منوچهری بیش از ۱۵ سال افتخارآفرین تیم ملی بوده است و در این مدت افتخارات و مدال‌های بسیاری را برای کشتی ناشنوایان کشور کسب کرده است.
محمدی بیان کرد: در وزن ۹۲ کیلوگرم محسن منوچهری (زنجان) در اولین مسابقه خود با نتیجه ۱۲ بر ۸ برابر حریف ترک مغلوب شد، در دومین دیدار ۱۲ بر صفر کشتی گیر قزاقستان را شکست داد، در سومین مسابقه ۱۰ بر صفر برابر کشتی گیر روسیه پیروز شد، کشتی گیر زنجانی کشورمان در پیکار با کشتی گیر اوکراینی ۵  بر ۴ پیروز شد و به مدال نقره رسید.
وی افزود: محسن منوچهری دارای عناوین قهرمانی در ۳ دوره المپیک کشتی ناشنوایان و ۳ دوره کشتی قهرمانی ناشنوایان جهان است و در این رقابت ها نیز مدال نقره را برای کشورمان به ارمغان آورد و نائب قهرمان این دوره از مسابقات شد.

 

 

نظر شما