دبیر هیئت ورزش های ناشنوایان استان زنجان اعلام کرد:

کسب مدال نقره جهانی در مسابقات کشتی ناشنوایان در کشور ترکیه توسط محسن منوچهری کشتی گیر ناشنوای زنجانی

۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۱۵:۱۷:۰۹
کد خبر: ۱۲۰۵۷۵۸
کسب مدال نقره جهانی در مسابقات کشتی ناشنوایان در کشور ترکیه توسط محسن منوچهری کشتی گیر ناشنوای زنجانی
داود خیری افزود: در وزن ۹۲ کیلوگرم محسن منوچهری در اولین مسابقه خود با ناداوری های همیشگی ترک ها با نتیجه ۱۲ بر ۸ برابر حریف ترک مغلوب شد، در دومین دیدار ۱۲ بر صفر کشتی گیر قزاقستان را شکست داد، در سومین مسابقه ۱۰ بر صفر برابر کشتی گیر روسیه پیروز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ داود خیری دبیر هیئت ورزش های ناشنوایان استان زنجان به کسب مدال نقره جهانی توسط محسن منوچهری کشتی گیر ناشنوای زنجانی در مسابقات کشتی ناشنوایان جهان در کشور ترکیه اشاره نمود وگفت: مسابقات جهانی کشتی آزاد ناشنوایان در رده سنی جوانان و بزرگسالان در استانبول ترکیه برگزار شد که محسن منوچهری  کشتی گیر ناشنوای زنجانی از زنجان در وزن ۹۲ کیلوگرم  در رشته آزاد موفق به کسب مدال نقره این رقابت ها شد.
وی خاطرنشان کرد: محسن منوچهری بیش از ۱۵ سال افتخارآفرین تیم ملی بوده است و در این مدت افتخارات و مدال‌های بسیاری را برای کشتی ناشنوایان کشور کسب نموده است.

310

داود خیری افزود: در وزن ۹۲ کیلوگرم محسن منوچهری  در اولین مسابقه خود با ناداوری های همیشگی ترک ها با نتیجه ۱۲ بر ۸ برابر حریف ترک مغلوب شد، در دومین دیدار ۱۲ بر صفر کشتی گیر قزاقستان را شکست داد، در سومین مسابقه ۱۰ بر صفر برابر کشتی گیر روسیه پیروز شد.

کشتی گیر زنجانی کشورمان در پیکار با کشتی گیر اوکراینی ۵  بر ۴ پیروز شد و به مدال نقره رسید.
وی افزود: محسن منوچهری دارای عناوین قهرمانی در ۳ دوره المپیک کشتی ناشنوایان و ۳ دوره کشتی قهرمانی ناشنوایان جهان است و در این رقابت ها نیز مدال نقره را برای کشورمان به ارمغان آورد و نائب قهرمان این دوره از مسابقات شد.

وی همچنین افزود محسن منوچهری با کسب این عنوان خود را برای شرکت در مسابقات المپیکی کشتی ناشنوایان که چند ماه دیگر برگزار می شود آماده می کند .

داود خیری در رابطه با تقدیر و تشویق از این کشتی گیر ارزشمند که همتای او در استان وجود ندارد گفت: هیئت ورزش های ناشنوایان استان وظیفه دارد در حد امکان و متناسب با استانهای دیگر در حد ارزش این قهرمان از او تقدیر به عمل آورد. 

وی یاد آور شد:  قبل اعزام به آخرین اردوی متصل به اعزام،  اداره کل ورزش و جوانان مبلغ دو میلیون تومان به عنوان هدیه به این ورزشکار اختصاص داده است . هم اکنون نیز  مدیر کل اداره ورزش و جوانان  استان زنجان قول تقدیر و تشکر مجدد از این ورزشکار ناشنوا داده که امیدواریم  با تحقق این امر، موجبات خشنودی محسن منوچهری فراهم گردد و سکویی باشد برای یک جهش ارزشمند به سوی مسابقات المپیکی ایشان.

 

308

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز