مدیر کل کمیته امداد استان زنجان اعلام نمود:

کمک ۲۵میلیارد ریالی خیران زنجانی در عید سعید قربان

۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۴:۰۵:۱۲
کد خبر: ۱۲۱۱۳۳۱
کمک ۲۵میلیارد ریالی خیران زنجانی در عید سعید قربان
از ابتدای عید سعید قربان تاکنون 196راس گوسفند و10راس گوساله با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در کشتارگاههای صنعتی استان توسط خیران ،مراکز نیکوکاری ذبح وپس از بسته بندی در بین نیازمندان ومددجویان تحت حمایت توزیع شده است

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  هدایت صفری مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با تبریک دهه امامت و ولایت گفت: مردم خیر ونیکوکار استان در مناسبت های مختلف از جمله عید قربان وغدیر با ذبح قربانی وکمک به نیازمندان صحنه های زیبایی از انفاق ،ایثار واحسان خلق می کنند .

‍ وی از ذبح 196راس گوسفند و10راس گوساله از عید سعید قربان تاکنون خبر داد وافزود: ارزش ریالی نذورات وقربانی های ذبح شده بیش از  25میلیارد ریال می باشد که تحقق 60درصدی برنامه های پیش بینی شده را فراهم کرده است.

مدیر کل کمیته امداد از توزیع بسته های معیشتی در بین خانواده های تحت حمایت خبر داد وگفت:ارزش ریالی  بسته های توزیع شده به مددجویان سه میلیارد و 594 میلیون ریال می باشد.

مدیرکل کمیته امداد استان همچنین از اهداء دوهزارو69کیلوگرم گوشت قرمز و 200کیلوگرم گوشت سفید  توسط خیران و نیکوکاران خبر داد و گفت:نذورات و قربانی‌های اهداشده توسط خیران و مراکز نیکوکاری با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی  بین  خانواده‌های تحت حمایت و نیازمند توزیع‌شده است.

وی بابیان اینکه 235پایگاه نسبت به جمع آوری نذورات و قربانی هم استانی های عزیزدر ایام عید قربان اختصاص یافته بود افزود:  خیران و مردم نوع‌دوست می‌توانند با استفاده از درگاه الکترونیکی # 024*8877*وتلفن نیکوکاری 33116، نرم‌افزار سنا، سکه و ابوا ، شماره‌حساب 0110769749001با شناسه 880318666 و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹7950030420 نزد بانک ملی کمک‌های خود را به نیازمندان و محرومان اهداء نمایند.انتهای پیام 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز