مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

زیرساخت‌های ورزشی زنجان برای میزبانی رقابت های ورزشی مناسب است

۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۱۳:۲۷:۵۳
کد خبر: ۱۲۲۷۲۶۲
زیرساخت‌های ورزشی زنجان برای میزبانی رقابت های ورزشی
 مناسب است
علی خلیلی با اشاره به هفته دولت و طرح‌هایی که در حوزه‌های مختلف کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود، اظهار کرد: در همین راستا سه طرح عمرانی ورزشی با ظرفیت ۳۵۰۰ مترمربع آماده افتتاح و بهره‌برداری است و این بدان معنی است که وضعیت زیرساخت‌های ورزشی استان به مراتب بهتر از گذشته خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: زیرساخت‌هایی که در استان وجود دارد، مناسب برای میزبانی رویدادهای مختلف ورزشی در سطح بین‌المللی و ملی است.

علی خلیلی با اشاره به هفته دولت و طرح‌هایی که در حوزه‌های مختلف کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود، اظهار کرد: در همین راستا سه طرح عمرانی ورزشی با ظرفیت ۳۵۰۰ مترمربع آماده افتتاح و بهره‌برداری است و این بدان معنی است که وضعیت زیرساخت‌های ورزشی استان به مراتب بهتر از گذشته خواهد شد.

وی با یادآوری اینکه از این میزان فضای ورزشی که در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد، بیش از ۱۱۰۰ مترمربع فضای سرپوشیده خواهد بود، تصریح کرد: بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال برای این سه طرح عمرانی ورزشی از محل اعتبارات استانی و ملی هزینه شده است.

خلیلی در ادامه با اشاره به اینکه زنجان جزو استان‌هایی است که از زیرساخت‌های خوبی در حوزه ورزش برخوردار است، خاطرنشان کرد: وجود این زیرساخت‌ها فارغ از میزبانی رویدادهای مختلف ورزشی، باعث خواهد شد تا ورزشکاران در رشته‌های مختلف به دلیل برخورداری از زیرساخت‌های مناسب، به درستی پرورش یافته و استعدادهای ناب ورزشی از دل این آموزش‌ها بیرون بیاید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان همچنین با تاکید بر اینکه میزبانی رویدادهای مختلف ورزشی باعث حضور ملی‌پوشان در استان شده و همین امر زمینه تجربه‌اندوزی ورزشکاران زنجانی را فراهم می‌کند، افزود: اگر امروز زنجان در برخی از رشته‌ها سرآمد است، این روند باید با حفظ و نگه‌داری مطلوب زیرساخت‌های ورزشی تداوم داشته باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز