با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان؛

چهارمین جلسه شورای پروژه مهر برگزار شد

۱۴۰۰/۰۶/۱۱ - ۱۴:۱۵:۲۴
کد خبر: ۱۲۲۸۲۰۵
چهارمین جلسه شورای پروژه مهر برگزار شد
چهارمین جلسه شورای پروژه مهر بازگشایی مدارس استان زنجان با حضور اعضای این شورا در محل سالن شهید تجلی اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان؛

چهارمین جلسه شورای پروژه مهر بازگشایی مدارس استان زنجان با حضور اعضای این شورا در محل سالن شهید تجلی اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد. به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، حسن  مظفری مدیر کل آموزش و پرورش استان در این جلسه ضمن تقدیر از فعالیتها و اقدامات موثر اعضای شورای پروژه مهر و همچنین تشکر از همکاران آموزشی به جهت تولید محتوای آموزشی؛ بر به کارگیری از حداکثر ظرفیت های استان در جهت بازگشایی مدارس در سال تحصیلی آتی تاکید کرد.
مظفری در ادامه ضمن ارائه گزارشی مختصر از روند ثبت نام دانش آموزان در پایه های مختلف، افزود: ضرورت دارد تیم های نظارت و ارزیابی سریعا تشکیل یافته تا بازدید اولیه از مناطق ونواحی و مدارس را داشته باشند و بازخورد های لازم داده شود.

پیگیری و بازدید مجدد از بازخورد های ارائه شده توسط تیم های ارزیابی،توزیع تجهیزات مورد نیاز مدارس و مطرح نمودن مجدد موضوع پروژه مهر در جلسات شورای آموزش و پرورش در حضور استاندار و فرمانداران از دیگر موارد مورد تاکید مدیر کل آموزش و پرورش استان در این جلسه بود.

در ادامه داود بهرامی معاون آموزش متوسطه استان ضمن تقدیر و تشکر از کارگروه های نه گانه پروژه مهر استان، گزارشی از اقدامات انجام یافته در این خصوص ارائه نمود و بر پیگیری مصوبات جلسات توسط روسای کارگروه ها تاکید کرد.

همچنین در این جلسه طاهری معاون اداره کل نوسازی مدارس به ارائه گزارش در خصوص پروژه های عمرانی بالای 90%پرداخت و از  8 پروژه تکمیل شده و آماده افتتاح خبر داد.

گفتنی است در پایان جلسه هر یک از اعضا شورای پروژه مهر به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز