معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان:

باید ۷۰ درصد از زنجانی‌ها واکسینه شوند تا بتوانیم از کرونا در امان بمانیم

۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۲:۳۸:۲۸
کد خبر: ۱۲۳۷۶۱۴
باید ۷۰ درصد از زنجانی‌ها واکسینه شوند تا بتوانیم از کرونا در امان بمانیم
محمدرضا صائینی بر روند تزریق واکسن کرونا در استان زنجان اشاره کرد و گفت: تاکنون بیش از ۶۰ درصد از افراد بالای ۱۸ سال در استان واکسینه شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان بر روند مثبت تزریق واکسن کرونا در استان زنجان اشاره کرد و گفت: تاکنون بیش از ۶۰ درصد از افراد بالای ۱۸ سال در استان واکسینه شده اند.

محمدرضا صائینی بر روند تزریق واکسن کرونا در استان زنجان اشاره کرد و گفت: تاکنون بیش از ۶۰ درصد از افراد بالای ۱۸ سال در استان واکسینه شدند.

وی اظهار کرد: روزانه بیش از ۲۰ هزار دوز واکسن کرونا در استان تزریق می‌شود و امیدواریم طی روزهای آینده این مهم افزایش یابد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه روند تزریق واکسن کرونا در استان زنجان به خوبی جلو می‌رود، گفت: از مردم استان درخواست می‌شود با توجه به رنج سنی اعلام شده برای تزریق واکسن اقدام کنند و تاکنون بیش از ۶۰ درصد افراد بالای ۱۸ سال در استان واکسینه شدند.

صائینی تاکید کرد: باید ۷۰ درصد از زنجانی‌ها واکسینه شوند تا بتوانیم از کرونا در امان بمانیم و شهروندان در اسرع وقت به تزریق واکسن اقدام کنند.

وی با بیان اینکه رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در استان باید تقویت شود، ابراز داشت: تنها راه رهایی از این ویروس منحوس رعایت بهداشت فردی و جلوگیری از دورهمی ها است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه ۴۳ مرکز تجمیعی به صورت خودروی و پیاده به مردم تزریق واکسن را انجام می‌دهند، گفت: شهروندان زنجانی به محض دریافت پیامک یا فراخوان برای تزریق واکسن در موعد مقرر به محل مراجعه کنند و این کار را با تعویق نیندازند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز