برگزاری انتخابات هیئت فوتبان استان زنجان:

نادر بلباسی به عنوان رئیس هیئت فوتبال استان زنجان انتخاب شد

۱۴۰۰/۰۸/۱۰ - ۱۵:۵۱:۴۸
کد خبر: ۱۲۵۵۰۳۵
نادر بلباسی به عنوان رئیس هیئت فوتبال استان زنجان انتخاب شد
شهرام اسکندری پور، نادر بلباسی، مجید بیگدلی، منصور حسنی کمال، غلامرضا داداشی، منصور سلطانمحمدی و جواد نوروزی کاندیداهای انتخابات هیئت فوتبالی بودند که فاقد تیم در لیگ‌های برتر، دسته یک و دسته دو است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مجمع انتخابات هیئت فوتبال استان زنجان در حالی قبل از ظهر دوشنبه در محل سالن اجتماعات مهرانه برگزار شد که انتقادهایی در خصوص برگزاری این انتخابات مطرح شده است.

انتخابات هیئت فوتبال استان زنجان که سه بار به دلایل مختلف لغو شده بود امروز با حضور عزیزی خادم ریاست فدراسیون فوتبال در نهایت برگزار شد.

فریدون اصفهانیان ریاست هیئت فوتبال استان زنجان با تکرار جملات چندسال قبل خود، فوتبال زنجان را دارای ظرفیت‌های بالایی عنوان کرد و دلیل عدم موفقیت فوتبال زنجان را نبود حمایت‌های لازم دانست.

اصفهانیان به جای ارائه عملکرد خود به پخش کلیپ عملکرد هیئت فوتبال استان زنجان با آهنگ متن کلیپ سرود ای ایران بسنده کرد و به دفاع از عملکرد عزیزی خادم ریاست فدراسیون پرداخت و منتقدان وی را مریض دانست.

اصفهانیان در جلسه مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان زنجان هیچ صحبتی از دلایل واقعی وضعیت نامناسب فوتبال به میان نیاورد.

شهرام اسکندری پور، نادر بلباسی، مجید بیگدلی، منصور حسنی کمال، غلامرضا داداشی، منصور سلطانمحمدی و جواد نوروزی کاندیداهای انتخابات هیئت فوتبالی بودند که فاقد تیم در لیگ‌های برتر، دسته یک و دسته دو است.

در روند انتخابات مجید بیگدلی به نفع نادر بلباسی و جواد نوروزی به نفع شهرام اسکندری پور از انتخابات انصراف دادند.

ریاست هیئت فوتبال استان زنجان از ۲۷ آبان‌ماه ۸۷ به فریدون اصفهانیان سپرده شد. وی ۲۹ آبان‌ماه ۹۱ نیز برای دومین‌بار در این سمت ابقاء شد و ۲۲ آذرماه ۹۵ باز هم از اعضای مجمع رأی اعتماد گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز