محسن افشارچی استاندار زنجان خبر داد:

اعلام برنامه‌های سفر رئیس‌جمهور و هیئت های همراه به استان

۱۴۰۰/۰۸/۲۶ - ۱۲:۳۹:۵۷
کد خبر: ۱۲۶۲۴۵۷
اعلام برنامه‌های سفر رئیس‌جمهور و هیئت های همراه به استان
استاندار زنجان با اشاره به سفر رئیس جمهور به زنجان، گفت: تعدادی از وزرا و معاونان رئیس جمهور در این سفر همراهی کرده و مشکلات و موانع مناطق با حضور آنها بررسی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ محسن افشارچی استاندار زنجان با بیان اینکه در این سفر ۷ وزیر و سه معاون، رئیس‌جمهور را همراهی خواهند کرد، افزود: در این سفر سیدجواد ساداتی‌نژاد، وزیر جهادکشاورزی در شهرستان خدابنده حضور خواهد داشت.

حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی طبق برنامه‌ریزی به‌عمل آمده در شهرستان‌های ابهر و خرمدره خواهد بود. 

بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به نمایندگی از هیئت دولت به شهرستان طارم سفر خواهد کرد.

وی ادامه داد: همچنین عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در شهرستان زنجان و سلطانیه حضور خواهد داشت و امیرحسین مدنی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس‌جمهور به شهرستان‌های ماه‌نشان و ایجرود سفر خواهد کرد.

نماینده عالی دولت در استان زنجان افزود: رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی، رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت، احمد وحیدی وزیر کشور، سیدمسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه و انیسه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور نیز در این سفر دکتر رئیسی را همراهی خواهند کرد.

وی برنامه رئیس‌جمهور در استان زنجان را بازدید از طرح‌ها، حضور در جمع نخبگان و شورای اداری اعلام کرد.

استاندار زنجان در پایان با اشاره به سفر رئیس جمهور به زنجان، گفت: تعدادی از وزرا و معاونان رئیس جمهور در این سفر همراهی کرده و مشکلات و موانع مناطق با حضور آنها بررسی خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز